{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Stævne idag+igår på SRL :D {{forumTopicSubject}}

Vi startede fredag eftermiddag med at gøre hende 100% klar til afgang smiley Kl. 15 kom chaufføren, og vi skulle ha' hende læsset :b Hehe . Hun gik lige op i traileren, men da de skulle have spændt bommen bag ved, blev damen hysterisk og sprang ud af traileren . Jeg havde spændt hende fast (så dum som jeg er /:), så hun rev hendes dejlige lædergrime i stykker to steder /: Argh xD God start til vores aller første stævne ! xD
Vi fik hende dog hurtigt fanget og læsset, og afsted gik det smiley

Total dejligt stævne . smiley
Red LC2 i går . Fik 135 point svarende til 58,69 % (; Blev nummer 4 ud af 19 smiley Er mega tilfreds (; smiley Hehe.. Er dog ikke tilfreds med kritiksedlen ! Dommeren dømte ret lavt, og skrev TO kommentare på hele kritikken :s Og det var da Golden blev pylret over en plante/busk bag barrieren (der stod buske hele vejen ned af langsiden, men det var kun den ved spejlet der var farlig :b ). Så skriver hun: ''Hesten blev bange til slut" . Øhm . Ja, det ved jeg da godt hun blev /: Altså. ? Argh !

Men så idag red jeg LC1, og det gik helt kanon :b Hehe . Dog ville damen hellere trave end at skridte :b Men heldigvis trak dommeren ikke så meget ned på det :b Hehe . Jeg fik 145 point svarende til 60,42 % (: Er meget tilfreds ! smiley Igen xD
Dommeren skrev også ordentlige kommentar, og skrev ved ca. halvdelen (;

Kanont dejligt stævne ;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne idag+igår på SRL :D
Kommentér på:
Stævne idag+igår på SRL :D

Annonce