stævne "udstyr" {{forumTopicSubject}}
Hjælp, det er MANGE år siden jeg sidst har overvejet at ride ind på en dressurbane og har derved prøvet at læse mig frem til havd jeg SKAL have på ! og kan ikke tyde hvad jeg må eller ikke må have på. Jeg tænker hvis man vælger en bluse med høj hals, behøver man vel ikke Plastron, eller skal man have plastron uanset hvad man har valgt at have under stævne jakken ?
kan man eller skal man "pifte" blusen op med en broche ??
Jeg har fundet følgende DRF side:
Plastron, tørklæde, slips, halsudsmykning: Obligatorisk: Hvid, off-white eller samme farve som
ridejakke. Kontrastfarve på plastron tilladt.
E-, og D-stævner: Valgfrit hvis der anvendes trøje i stedet for jakke.
Skjorte, rideskjorte, bluse med høj hals: Obligatorisk: Hvid eller off-white krave.
E-, og D-stævner: Valgfrit hvis der anvendes trøje i stedet for jakke.
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Der er forskel på lokalstævner på LC niveau og så DM. ..
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 7 Svar: 266
Jeg har læse at jeg må have en mørt trøje på, men ønsker at benytte stævne ridejakke.
men kan jeg "bare" købe en hvid stævnebluse med høj hals, og droppe plastron.
eller "pynte" den høje hals på stævneblusen med evt en fin broche.
eller en en plastron et most, uanset hvilke bluse man vælger at have under jakken
idet der står obligatorisk
Plastron, tørklæde, slips, halsudsmykning: Obligatorisk: Hvid, off-white eller samme farve som ridejakke. Kontrastfarve på plastron tilladt.
Skjorte, rideskjorte, bluse med høj hals: Obligatorisk: Hvid eller off-white krave.
aug 2020
Følger: 10 Følgere: 107 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 246
Ridejakke: Sort, mørke blå, brun.
Bukser: Hvide
Fletning på både hest og rytter: Ikke obligatorisk.
Plastron: Ikke obligatorisk ( i hvertfald så hvidt jeg ved, da jeg selv rider uden)
Broche: Ikke obligatorisk
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
stævne "udstyr"