Super stævne! Men... Super stævne! Men...
Heidi og jeg har haft en fantastisk weekend til stævne i Øsk.. I går vandt vi begge dressur klasser og i dag vandt i LB-spring som eneste fejlfrie MEN!
I LAen fik vi en nedrivning på en okse, med vandgrav under, fordi hun tøvede lidt, men ellers ingen fejl.. Men jeg kunne godt mærke på hende at hun var ved at være træt, men det var okay for vi skulle jo ikke i omspringning.. Det var en metode B1, og der var kun en der var fejlfri, og så var vi to der havde 4 fejl.. Så er det jo logisk at hende der var fejlfri vinder, og anden pladsen går til den der var hurtigst af mig og hende den anden der også havde 4 fejl.. MEN! Så siger dommeren at mig og hende den anden skal ind til omspringning for at finde en 2 plads.. Hvilket forvirre mig, da de vel bare skulle tage efter tid for at finde anden pladsen.. Jeg trak mig, da jeg var glad over det min dejlige pony havde lavet i dag, og hun var også træt, så jeg ville ikke ødelægge noget, men stoppe mens legen var god.. Og derved gav jeg anden pladsen til hende den anden..
Har nogle er jer nogensinde hørt eller oplevet at man gør sådan i en metode B1??? For jeg har aldrig..
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.519
nov 2006
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 114 Svar: 452
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Hovedspringningen springes efter bedømmelsesmetode 2, og der står: Der registreres fejl som beskrevet i pkt. 247 og tid (pkt. 227). har flere ekvipager samme mindste antal fejl, går de vidre til omspringningen/eller anden fase metode B4. Øvrige ekvipager placeres efter fejl og tid i hovedspringningen. Klassen kan uskrives med to hoved springninger og benævnes B1.2
Omspringningen går efter bedømmelsesmetode 3, men den er der vist ingen grund til at skrive om.
jan 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 1 Emner: 109 Svar: 1.096
jun 2006
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 65 Svar: 971
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.901
Super stævne! Men...