{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rider i efter OUT reglerne?
  • #1   24. mar 2016
    Det er svært og dokumentere fx til D stævner for resultaterne ikke kan ses nogen steder.


  • #2   24. mar 2016 Man kan godt finde resultaterne på live ved at gøre det manuelt., og jo de kan godt dokumenteres. Jeg kan godt finde alle mine resultater på live, bare ved at finde de stævner jeg har startet.

  • #3   24. mar 2016 Er der kommet nye out-regler i 16? Kan du linke til dem, for jeg kan ikke finde det på drf's hjemmeside smiley

    Men ja, jeg rider efter OUT-reglerne. Jeg synes hurtigt det ellers bliver til noget "rosetrytteri" og det er jeg ikke god til smiley Og dette skal IKKE menes som et angreb på nogen


  • #4   24. mar 2016 Men på fx Fyn er få d stævner på go og Live. Der udover kræver det at man ved hvilke stævner folk har deltaget i.

  • #5   24. mar 2016 Man skal jo bare søge på de stævner der er i det distrikt man rider i, svære er det ikke.

    profilbillede
  • #6   24. mar 2016 Jeg prøver lige igen. Mange klubber på Fyn er ikke på nogen af delene og man kan Derfor ikke bare slå folk op.

    Resultater på klubbens hjemmeside slettes tit efter noget tid.

    Derfor er det ikke helt lige til.


  • #7   24. mar 2016 Tak for billedet smiley Det var jo ganske logisk at finde det allligevel - mit hoved er bare fyldt med snot pt smiley

  • #8   24. mar 2016 Krikken: ingen D-stævner registreres på go.. Men derfor skal man jo stadig følge reglerne.. Man må jo selv holde styr på sine resultater og være ærlig omkring dem..

  • #9   24. mar 2016 Man følger vel altid reglerne .. eller det gør man i hvert fald i min verden smiley
    Jeg regner mig altid frem til via OUT til klubstævner hvad jeg må starte smiley


  • #10   24. mar 2016 Jeg overholder dem ja. Ser ingen grund til ikke at gøre det. Det er ærgerligt at klubberne ikke er pålagt at benytte stævnesystemet, og at sende resultater ind til forbundet, så de netop kan ses og følges. Hvis nogle ikke følger OUT reglerne gør jeg dem personligt opmærksom på det, og advarer dem mod at gøre det igen. Gør de det så igen, så ringer jeg til DRF smiley

  • #11   24. mar 2016 Lene - ikke tag dette personligt eller for andet end et spørgsmål! Men er det ikke træls at skulle gå og "lege politibetjent" (mangel på anden formulering) og synes du ikke at det er træls at skulle være den sure/dumme der blander sig? smiley

    Mvh TT


  • #12   24. mar 2016 Jeg kan godt følge dig. Jeg leger dog bestemt ikke politimand. Men jeg er selv med til at arrangere stævner, så jeg ligger automatisk ofte mærke til hvem der melder til hvor smiley Jeg blander mig også kun med positiv energi, og fortæller dem på en pæn måde, at de skal være opmærksomme på det. Mest af alt fordi de fleste udmærket er klar over det, så det er ren dovenskab og "rosetjageri" smiley

  • #13   24. mar 2016 Okay smiley så kan jeg godt forstå dig og din opmærksomhed smiley og tak for at du ikke tog det negativt for det var det ikke ment som smiley

    Mvh TT


  • #14   24. mar 2016 Hehe, man misforstår desværre tit hvad folk mener, på nettet. Men det er jo ikke andet end et spørgsmål du stiller smiley

  • #15   24. mar 2016 Jeg holder altid selv styr på om jeg overholder OUT og kvalifikationskrav til klasserne.
    Og er bestemt ikke bleg for at "melde" nogle hvis jeg ved de ikke overholder dem. Indtil videre har det dog været nok at påpege det for klubben der arrangere stævnet, og så er rytteren nægtet start og får en forklaring på hvorfor.
    Om man så vil kalde det at "lege politimand", så kan jeg også leve med det. På distriktsplan hedder "politimanden" jo bare TD.


  • #16   24. mar 2016 Det har ikke noget gøre med at klubberne ikke bruger systemet.. Men DRF Go! registrerer kun resultater fra C-stævner og højere.. Så selvom stævnet er slået op på go, og opdateres på live, så gemmes resultaterne ikke på hesten eller rytteren på Go!
    De går vel ud fra at folk kan finde ud af at overholde et rimelig simpelt regelsæt, og ikke bare bryder dem fordi der ikke som sådan kan føres kontrol...


  • #17   24. mar 2016 Jeg kender OUT reglerne og det er så det. Jeg rider hverken spring eller dressur på konkurrenceplan og har derfor ingen grund til at sætte mig ind i deres udelukkelsesregler smiley
    Men jeg håber da at folk overholder disse regler, for der er jo en grund til de er der smiley


  • #18   24. mar 2016
    Pointen med at alt ikke er på Go/Live er, at man derved har en del sværere ved og tjekke op på det hvis man mener at nogen er udklasset.

    Jeg har haft tanken en gang eller to, men har ikke kunne tjekke det fordi alle resultaterne ikke har været til og finde.


  • #19   24. mar 2016 Hvis man er typen der gemmer sine rosetter og skriver resultat bagpå dem, så kan man også finde ud af det ved at kigge på dem smiley Det er som regel det jeg gør, da jeg synes det kan være en labyrint at finde alle mine resultater fra klubstævner på live

  • #20   24. mar 2016 Jeg kan finde alle mine resultater og andres klubstævner ved at finde startlisternne på live. Jeg rider aldrig det jeg ikke må, det har min mor styr på. Men bliver noget irriterer når jeg ser den samme ekvipage ride samme klasse hele tiden selvom de er udklasset for over 9 mdr siden smiley

  • #21   25. mar 2016 Jeg overholder altid reglerne, eller jeg har egentlig ikke tænkt videre over det, da det ikke er aktuelt for mig. Jeg er udklasseret fra LC1, hvilket jeg blev i slutningen af november, og jeg rider nu LA1 på distriktsplan. Forstår slet ikke, hvorfor det er sjovt at blive ved med at ride noget, man kan vinde hver gang (eller jo, man får en rosette, som man kan ligge et billede op på Facebook af). Det er da meget federe at udvikle sig og komme op og starte noget højere smiley

Kommentér på:
Rider i efter OUT reglerne?

Annonce