{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Hvad rider I på.... {{forumTopicSubject}}

Sad enlig og tænkte lidt over det..altså hvor mange der har hvad.

- Har I egen hest/pony, part eller hvad rider I på?
-Hvor tit rider I?
- Hvis I har egen hest, er der så en der har part på den? Og hvor mange dage om ugen har parten den.?

Hehe smiley

Selv rider jeg på en rideskole hest 3 gange om ugen, men skal ha fundet en part efter sommerferien smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad rider I på....
  • #1   7. apr 2007 hest xD

  • #2   7. apr 2007 Har haft part indtil nu, og den 1 får jeg egen hest hjem (:
    Og ja, der er ik nogen der har part på den smiley


  • #3   7. apr 2007 Har I egen hest/pony, part eller hvad rider I på?:
    jeg har egen hest
    -Hvor tit rider I?
    hver dag hvis det ikke er total MØØØG vejr.
    - Hvis I har egen hest, er der så en der har part på den? : Neeej ingen har part på min hest


  • #4   7. apr 2007 - Jeg har halvpart på en hest. Jeg havde hende i helpart i 2 ½ år, indtil jeg i oktobers bestemte mig for at give en part væk i hende, da jeg havde fundet den perfekte part til hende, og skolen blev for meget sammen med en helpart.
    - Jeg rider 3 gange om ugen nu.
    - Hun er/var næsten som min egen, synes jeg smiley Min gamle pony, der var min egen, ejer min bedste veninde nu, så det er herligt.
    Min anden part har den også 3 gange om ugen.


  • #5   7. apr 2007 - jeg har selv en fjordhest, og min far har to varmblod.

    - før red jeg to gange undervisning om ugen, en på hold og en eneundervisning + springning hveranden uge. Men nu har vi lige fået lavet ridebane, så jeg skal stoppe på hold, så jeg kun for eneundervisning en gang om ugen + springning hveranden uge.

    - ingen part.


  • #7   7. apr 2007 Har min egen men rider ikk på hende , da hun muligvis ikk må rides efter skade , ellers træner jeg hende

  • #8   7. apr 2007 - Har I egen hest/pony, part eller hvad rider I på?
    Har både egen hest og pony smiley
    -Hvor tit rider I?
    3-4 gange om ugen ca.
    - Hvis I har egen hest, er der så en der har part på den?
    Og hvor mange dage om ugen har parten den.?
    De er mine helt alene :]


  • #9   7. apr 2007 Har min egen store følle-bølle-hest som jeg stort set er ude og gå tur med mm. hver dag...

    Så har vi to ponyer.. Den mindste er jeg også ude og motionere stort set hver dag.. den anden er min mors, så... dog er det mig der skal være med til at tilride hende, da min mor er 100% nybegynder mht heste og ridning..


  • #10   7. apr 2007 Ellers rider jeg en gang om ugen på en rideskolepony...

  • #11   7. apr 2007 Jeg rider på min egen islænder vallak som der ikke er part på...

    Jeg rider ca hveranden dag, dog er han i optræning efter skade...


  • #12   7. apr 2007 Jeg rider pony smiley - Men tror jeg er ved at blive for lang til Tiller smiley Sys selv jeg ser lidt stor ud til hende smiley

    Næsten hver dag på Tiller.. Og så Eddie om Søndagen, hvis jeg kan komme til det smiley

    Jeg havde part på Edsen, og red ham 3-5 gange om ugen.. Men nu rider jeg Tiller hver dag- Har jeg fået lov til af hendes ejer, da jeg var den eneste der red elev på hende en gang om ugen xD


  • #13   7. apr 2007 Har egen hest, rider hver dag og har ingen part til ham. smiley

  • #14   7. apr 2007 - Har I egen hest/pony, part eller hvad rider I på?
    Part....

    -Hvor tit rider I?
    2-3 gange om ugen, lige for tiden. d:

    - Hvis I har egen hest, er der så en der har part på den? Og hvor mange dage om ugen har parten den.?
    Jeg må komme og ride ham så tit jeg vil, han skal bare have min. 1 ugentlig fridag.


  • #15   7. apr 2007 Jeg har min egen pony som jeg rider stortset hver dag(; og ingen andre end mig rider på hende(;

  • #16   7. apr 2007 - rider mine 2 dejlige ponyer næsten vær dag. .! <'3
    og det er kun mig der rider dem..


  • #17   7. apr 2007 har mine egne ponyer. der er ingen der har part på dem og rider så tit jeg kan komme til det ca 6 dage i ugen på begge mine to jeg rider.(også selvom der regner osv. så skal det virkelig være slemt så rider jeg kun den ene, for vi har kun udendørs baner hjemme) så har vi to der bare går og hygger sig. jeg har haft part i Pintoen jeg har her inde, men det har jeg ikke mere ham red jeg ca 4 gange i ugen

  • #18   7. apr 2007 jeg har min egen jeg rider 6 gange om ugen

  • #19   7. apr 2007 - Har I egen hest/pony, part eller hvad rider I på?
    Min egen pony. men han er tilsalg smiley og nok snart solgt. så jeg leder efter Hest

    -Hvor tit rider I?
    Hver dag! eller engang imellem har han jo fridag



    - Hvis I har egen hest, er der så en der har part på den? Og hvor mange dage om ugen har parten den.?

    Nej


  • #20   7. apr 2007 - Har I egen hest/pony, part eller hvad rider I på?
    Hmm .. Tror jeg vil kalde det part ;p, Sheik riderj eg 1 gang om ugen fordi han skal motioners, og monti 3 gange om ugen også tager jeg tit ned og nusser om ham (: . og stjerner tager jeg abre når jeg har lyst, så hun er nok enj eg går og passer når jeg vil ;p
    -Hvor tit rider I?
    4x om ugen, nogle gange 5-6 gange forskelligt;p


  • #21   7. apr 2007 Har mit eget lille æsel-væsel at ride på. smiley
    Måske en gang hver anden måned. smiley


  • #22   7. apr 2007 Her en part to gange i ugen og de dage ridder jeg ham,
    men har en lille idee om at hvis jeg begynder at springe
    så får jeg ham nok også hver anden fredag.


  • #23   7. apr 2007 - Egen pony .
    - Hver dag ' men han har selvfølgelig også fri en gang om ugen ca.
    - Nej .


  • #24   7. apr 2007 Jeg har min egen hest. Der er hverken passer eller part på dem... min mor passer min gamle hest men det er også det.
    Jeg træner ca. 4-6 gange om ugen alt fra ridning til jordarbejde til ture i naturen.
    Han har altid 1-2 dage fri hvor vi bare hygger.... det falder så som regel ind på de dage jeg skal arbejde meget...


Kommentér på:
Hvad rider I på....

Annonce