{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

Leje af hvide showheste, hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

På min efterskole er vi i gang med at lave vores afslutningsprojekt i projektledelse, hvor vi i grupper hver har fået et oplæg fra et firma. Min gruppe samarbejder med Carlsberg, og har fået til opgave at komme med idéer til pop-up events i Odense, som er til gavn for et eller flere af deres produkter. Vi skal med vores events lede forbrugerne videre til Carlsbergs kunder, som f.eks. er natklubber og barer.
Derfor har vi kommet op med en idé om at lave en kæmpe parade gennem Odense med Carlsbergs forskellige produkter repræsenteret på alle mulige måder. Bl.a. vil vi have en elefant med, som skal males guld med Carlsberg logo på siden som reklame for deres Carlsberg Elephant øl.
Til reklame for Fanta Exotic skal vi bruge enhjørninger (to hvide heste med horn lavet ud af twistede Fanta Exotic flasker, pink man og hale og Fanta Exotic skrevet på siden af dem), og der er så her de hvide heste kommer ind i billedet.
For at kunne lave er nogenlunde budget over tingene skal vi vide hvor meget det ca. ville koste for at leje to hvide heste.
Det skal selvfølgelig være nogle meget nervefaste heste, derfor tænkte vi showheste. Der vil være larm og musik i gaden og ske ting omkring dem.
Jeg tænkte så, at der formentlig var nogen herinde der kendte en stald, sted, cirkus, personer eller selv har sådan noget og gør det, som vi kan spørge hvor meget de skal have for en aften, og ville kunne spørge om det senest i morgen.
De ville blive trukket rundt i gaden, og ville måske skulle vise nogle tricks og sådan til et lille afslutningsshow.

På forhånd tak for hjælpen, og for at have læst den lange tekst smiley

Mvh.
Laura, Daniel, Iris, Kaja og Laura

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af hvide showheste, hvor?
Kommentér på:
Leje af hvide showheste, hvor?

Annonce