{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

hjælp!! forstår det ik {{forumTopicSubject}}

Kunne godt tænke mig at deltage i dette men kan nogle forklare mig hvad de helt præcist mener på en børne venlig måde.

Mine spørgsmål:
1. Skal man ride mod hinanden
2. Er det bare ens individuelle point der bliver lagt sammen med makkernes point og det par med flest point vinder en roset og penge?
3. Eller skal jeg ride sammen med min makker i en tredje Klasse? (DVR CUPPEN)

se billederne i kommentaren.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp!! forstår det ik
  • #1   4. jan 2015 her

profilbillede
  • #2   4. jan 2015 og klasserne

profilbillede
  • #3   4. jan 2015 Tror at i skal ride sammen som et hold, og så det hold som får flest point vinder? Og i må nok godt selv bestemme om i vil ride DVR Cuppen. smiley

• #4   4. jan 2015 1. Skal man ride mod hinanden
    - Du skal ride sammen med din makker mod de andre deltagende. (Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener?)

2. Er det bare ens individuelle point der bliver lagt sammen med makkernes point og det par med flest point vinder en roset og penge?
    - Dig og en makker skal som minimum starte en klasse hver om lørdagen, som afholdes som "almindelige" klasser, hvor der findes en 1., 2., 3. osv. plads. Hvis I så ønsker at deltage i cuppen, skal dig og din makker også tilmeldes der, hvor dit og din makkers bedste resultat fra om lørdagen, ligges sammen.

- så vidt jeg har forstået det, skal der ikke rides en klasse om søndagen. Det er bare noget i tilmelder jer, således jeres point bliver lagt sammen og I så har mulighed for at vinde cuppen sammen smiley

• #5   4. jan 2015 Ok men hvis jeg nu får en 1. Plads i en normal klasse som så også er den klasse jeg deltager med i Cuppen får jeg så stadig min roset fra 1. Pladsen? Eller når jeg deltager i Cuppen får jeg så kun den roset fra Cuppen og ikke fra mine andre klasser som jeg deltager med i Cuppen?

Lidt indviklet håber du forstod

• #6   4. jan 2015 Du får også den roset fra klassen, du starter. Hvis du vælger at starte to klasser om lørdagen og går hen og vinder dem begge, får du to røde rosetter - og de penge, der evt. måtte falde af. Hvis dig og din makker så også går hen og vinder cuppen, får I hver endnu en roset og tilhørende pengepræmie.

• #7   4. jan 2015 Men du vælger jo i og for sig ikke hvilke klasser, du tager med til cuppen, det er jo den klasse, du klarer dig bedst i. Hvis du starter en LD og en LC, og det går bedst i LD'en, så er det resultatet herfra, der tæller i cuppen. Resultatet i LC'en vil i den henseende ikke betyde noget i cuppen.

• #8   4. jan 2015 Ok tusind tak for svar. ! smiley smiley smiley :D smiley

• #9   4. jan 2015 1. Skal man ride mod hinanden
    - Ikke samtidig på banen nej.

- Ja.

- Nej, din bedste placering vil blive brugt i cuppen.

• #10   5. jan 2015 taaak smiley kan se du selv kommer fra DVR smiley

• #11   5. jan 2015 Det gør jeg nemlig, så du spørger bare hvis du vil vide mere smiley

• #12   5. jan 2015 ok men nu starter jeg med en af de små klasser med b0 da mig og min pony havde en dårlig tur sidst til et stævne men er det stadig efter tid selvom det bare er en b0 (ved godt fejl tæller)

eller må jeg ikke ride en b0 hvis jeg skal deltage i cuppen, i en b0 tager man jo tid men man bruger den ikke til noget på den måde.? smiley

• #13   5. jan 2015 Du får jo taget tid alligevel, den er bare ikke afgørende i forhold til om du får en roset, men hvis du også vil deltage i cuppen, så vil tiden blive brugt der smiley
    Du må vælge hvilken som helst klasse at starte i og samtidigt starte i cuppen smiley

• #14   5. jan 2015 ok nu fik jeg svar på alle mine spørgsmål mig og min søster deltager helt klart smiley

kh maja og "den hvide vicky"

Kommentér på:
hjælp!! forstår det ik

Annonce