749 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

må jeg starte på 2 heste i på en stævnedag? må jeg starte på 2 heste i på en stævnedag?

MÅ JEG STARTE 2 HESTE PÅ EN STÆVNE DAG??

hej alle.
ville høre om der var nogle kloge hoveder der ude som kunne hjælpe mig med mit lidt dumme spørgsmål:

ville nemlig gerne starte på begge mine heste. i LD og LC så hver hest har 2 starter. men må jeg godt ride 4 gange (2 gange på hver hest)??? på EN dag

og gælder det også i spring?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  må jeg starte på 2 heste i på en stævnedag?
  • #1   5. nov 2014 LIGE EN RETTELSE TIL TITLEN: ****må jeg starte på 2 heste på en stævnedag**?

• #2   5. nov 2014 det må man normalt gerne smiley - der er faktisk rigtigt mange der f.eks. har to ponyer med til samme stævne - eller mere!

• #3   5. nov 2014 Det må du gerne - tænk på de ryttere der har f.eks. 5 heste til start på en dag smiley

• #4   5. nov 2014 Jeg tror ikke der er noget max antal for hvor mange heste du må starte :).

Jeg har selv redet 2-3 heste i 2 klasser . :).

• #5   5. nov 2014 tusind tak for jeres svar. haha det havde jeg ikke lige tænkt på, men kan jo bare lærer at bruge hjernen lidt. smiley
    tak tak tak

• #7   5. nov 2014 ok super godt du skrev det tak for svar berit

• #9   5. nov 2014 Det må du gerne... der er ingen regler for hvor mange heste du må starte på en dag...

Til gengæld er der i dressur regler for hvor mange heste du må starte pr. klasse. I dressur 2 stk.

• #10   5. nov 2014 Det må du gerne. En hest på starte 2 klasser pr rytter og den må max gå 4 klasser pr dag. Du må starte så mange heste/ponyer du vil, men de fleste har kun 1 eller 2 med til stævner, ellers kan du næsten ikke nå det, medmindre de er i hver deres kategori. Du skal jo have meget mere hjælp når du er 2, så husk nogle søde hjælpere så du ikke ender med at stå med 2 heste imens du skal opvarme eller starte. Held og lykke:)

• #11   5. nov 2014 Der er altså regler for, hvor mange du må starte.
    Spring:
    A-stævner: Hver rytter må højst starte 4 heste i hver klasse.
    B-stævner: Hver rytter må højst starte 4 heste pr. klasse/4 ponyer i hver kategori. Såfremt kategorier sammenlægges, må hver rytter starte 4 ponyer i alt.
    C-stævner: Hver rytter må højst starte 4 heste pr. klasse/3 ponyer i hver kategori.
    Såfremt kategorier sammenlægges, må hver rytter starte 3 ponyer i alt. Ved E- og D-stævner må hver rytter højst starte 2 heste pr. klasse/2 ponyer i hver kategori. Såfremt kategorierne ved et E- eller D-stævne afvikles samlet, må hver rytter starte 2 ponyer i alt.

Dressur:
    Ingen rytter må starte mere end to heste/ponyer i hver klasse.
    Der bør tages hensyn til, at ryttere, som skal starte to heste/ponyer i samme konkurrence, eller som skal starte i flere konkurrencer lige efter hinanden på forskellige heste, får passende tid til forberedelse af hest mv. Den ved lodtrækning fastlagte startorden kan fraviges for at opnå dette.
    Ryttere og heste/ponyer skal - med undtagelse af holdkonkurrencer og mesterskaber - starte i den i programmet anførte startorden.

Slår man op i reglementerne, kan man finde svar på stort set alt.

• #12   5. nov 2014 Ja det må du gerne. Jeg har altid selv begge mine drenge med.

MEN du må MAKS starte 2 heste i den samme klasse. Ellers skal du melde forskelligt.

• #13   5. nov 2014 Som de andre skriver må du gerne smiley

Kender kun til dressur men der skal du bare huske du ikke må have nogle til at varme hesten op og du kun må starte to gange i den samme klasse.

Jeg har tit selv haft to med at startet 4 klasser om dagen smiley

Kommentér på:
må jeg starte på 2 heste i på en stævnedag?

Annonce