{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Må jeg starte? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er i tvivl om jeg må eller ej.

Jeg vil gerne begynde at starte stævner på min pinto dreng.
Jeg er endnu ikke medlem af nogen riseskole (det ved jeg godt man skal for at starte stævner)
Men for at starte stævner, skal jeg så have riddmærker eller lign. For at starte ? Vil starte LC1& 2.

Må jeg starte det, hvis jeg kun er medlem af en rideskole, men ingen ridemærker eller Lign.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må jeg starte?
  • #2   29. maj 2012 Du bor i Nordjylland, ifølge din profil, og skal derfor have taget et D-licens inden du må ride klubstævner.

• #3   29. maj 2012 For at starte stævner skal du være medlem af en klub ja
    Hvis det sted du vil starte stævner er medlem af DRF, så skal den klub du er medlem af også være det.. Og det skal være et 'Aktivt medlemsskab'

Og i nordjylland skal du have D-licens for at starte E- og D-stævner

• #4   29. maj 2012 Som de andre siger, så skal man være medlem af DRF for at starte DRF stævner.

Hvis man bare gerne vil "lege" og prøve at have sin hest med ud kan jeg gøre opmærksom på dette arrangement: www.123hjemmeside.dk/revelhoej

Det er både for DRF ryttere og ikke DRF ryttere, da det ikke er et rigtigt stævne, men blot træning hvor ALLE kan være med.

Det er selvfølgelig ikke det samme som et stævne inden for DRF, men det bliver uden tvivl hyggeligt og sjovt smiley

• #5   29. maj 2012 Som der siges skal du bare prøve er der tit de mindre klubber og rideskoler holder små interne stævner der kan alle med hest pony normalt få lov at stille op.

• #6   30. maj 2012 Øhm hvis du rider LC klasserne er det ikke C-klasser og derfor behøver du ikke rytter licens for at starte dem heller ikke til et C-stævne. Men som regel har C-stævner slet ikke klasser under LB så derfor er det ikke et problem.

Men der er vist noget om det med der er et enektl distrikt eller to hvor du skal have licens til de mindre stævner også, så det afhænger af hvor du bor så vil anbefale dig at kontakte den ridekluv du gerne vil høre under og spørge :o)

Kommentér på:
Må jeg starte?

Annonce