{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Stævne opvarmning {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley
Jeg skal til mit første springstævne med Jasmin på lørdag på vores egen gård. Jeg har bare et lille problem. Hvis det har regnet eller været køligt, dagen før eller om natten, kan hun godt blive en smule spændt, når vi skal springe. Det har ikke betydning for selve springningen, men det har lidt betydning for vores tid og vendinger, når jeg skal kæmpe med tempoet. Hun spænder lidt op og bliver irriteret på mine ben.
Jeg kan dog se, at vejret skulle blive ok. Min plan er, at hente hende tidligt fra døgnfold og give hende lidt morgenmad i boksen. Vi skal først springe senere på dagen, så der er tid nok til at fordøje maden. Vi skal springe en klasse en time inden klubmesterskabet, så vil helst gerne undgå at ride en ekstra tur om morgenen oveni. Er der nogen med samme problem?
Kunne det evt hjælpe med længere opvarmning, eller gåtur tidligere på dagen? Nogen øvelser, der er bedre end andre?Hun er en fuldblod i god form, så jeg regner og håber ikke på, at luften går af ballonen. vil gerne have, at det bliver en god tur for os begge smiley
Håber nogen kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævne opvarmning
Kommentér på:
Stævne opvarmning

Annonce