1.287 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

(skal ses!) (skal ses!)

Nu har jeg redet klubmesterskab med Timerlake for første gang + første gang vi overhovedet rider stævne sammen!
Og vi opnåede fucking 63,75 % i LC1!?
Ja, du tænker nok det ikke er noget særligt, men SUPER stolt af ham!
Her er link til videoen, hvor vi rider;-)

http://www.youtube.com/watch?v=-KN38E6j1NQ

Glædelig jul og godt nytår, dejlige mennesker på HG!<3:-D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  (skal ses!)
  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #1   23. dec 2013 Jeg synes det er flot. Godt gået.

• #4   23. dec 2013 Tror heller ikke at Janni skriver "sigende overskrift," for at være ond imod dig smiley

Bare så du evt. får flere kommentarere svar osv. på dit inlæg smiley

Folk ved jo ikke hvad emnet drejer sig om der står "skal ses."

Det er kun for at hjælpe, så næsten gang kan du få en mere fængende overskrift, så det "lokker" folk til at kigge og se hvad du vil vise, svare osv. smiley

• #6   23. dec 2013 Der står "skal ses" fordi jeg gerne vil dele vores resultat med jer alle på HG!
    Fordi jeg er stolt af Timber<3 Hvad skulle jeg ellers have skrevet?

• #7   23. dec 2013 Du kunne have skrevet "Glædes indlæg - første stævne med Timber"

Eller bare "Første stævne med Timber." ????

• #8   23. dec 2013 Sorry men.. Det må virkelig have været en sød dommer..
    -Men tillykke da:)

• #9   23. dec 2013 Meget meget venlig dommer hold da op smiley men stort tillykke!! smiley

• #10   26. dec 2013 Fordi han ikke går til biddet? Skid på det..
    Det har intet og gøre med min opstilling, nej.
    Og i har ikke selv redet ham, så i ved ikke hvordan han er at sidde på.
    Han er skolepony, jeg kan ikke gøre for, at han ikke har en dressursadel.
    Jeg har svært ved at få ham til biddet, men hvad så?
    Dommerne dømte, som de plejede! De er ligeglade med hvordan jeg sidder. Det er jo kun en LC1?
    Så bliver jeg faktisk en anelse ked af det, for jeg ved hvad i mener.
    Og måske løber han lidt mærkeligt i volterne, men for god sake, han var bange!
    Tænk på, hvad konsekvenserne er, inden i dømmer mig!
    Fortsat god jul smiley

• #11   26. dec 2013 Mener ikke noget ondt med det. Og så er det måske ikke lige din opstilling der betyder det helt store i dit ridt. Men ja- det jo bare en lc1, intet stort. Dine egne ord.
    Hvilke konsekvenser? Der er da ikke sket mig noget fordi jeg skrev det smiley
    Og så er der vel en mening i det jeg skriver. Det må virkelig have været en sød dommer i forhold til hvordan de fleste dømmer.
    Tak ilm smiley

• #12   26. dec 2013 Altså.. Syntes selv jeg har redet OK præcist, og det er jo det der tæller.
    Ikke om den gik til biddet osv. Den er også skolepony. Hvem ved?
    Måske tager dommeren hensyn til dem? Dunno..

• #13   26. dec 2013 Er det et rideskolestævne? Hvilke procenter fik dem der vandt klassen?

• #14   26. dec 2013 Dem der vandt fik fra 65 til 66 komma et eller andet smiley

• #15   26. dec 2013 Super flot redet! smiley Og skøn hest og sang smiley smiley

• #16   26. dec 2013 Syns ik du har redet helt til 63%

Men hvis det er en rideskoleklasse lægger de nok niveauet lavt

Men der er fine momenter i dit ridt

• #17   26. dec 2013 Marie-Louise: hvad er det for noget du fortæller mig? De bedømmer ligeså ledes på privatheste, som skoleponyer
    og til jer andre.. Har dommeren været flink over for mig, så tag og tænk på at dommeren har været ligeså ledes overfor de andre.

• #18   26. dec 2013 Marie-louise: Syntes slet ikke du skal blande dig, det er dommerens resultat af ridtet, færdig bum.

• #19   26. dec 2013 Der dømmes mere mildt til D og E stævner end Fx C stævner.

Der skelnes ik mellem rideskoleheste og privatheste, men de forskellige stævnetyper.

Havde det været et distriktstævne havde du nok ik fået procenter til at blive godkendt...

Men jeg fastholder at der er flere fine momenter i dit ridt.

Og vi er alle startet et sted, og du har klaret dit første stævne rigtig fint smiley

• #20   26. dec 2013 Jeg syntes det er super flot redet smiley lige meget vilket pis de andre siger så red du rigtig flot! I andre burde måske tage det i betragtning at det er timbers første stævne på lerbæk og at han er en delvis ny pony? Plus at han altså ikke har det bedste dressur udstyr og den perfekte dresser korpsbygning og at han altså IKKE er en flot stor prof dressur hest men en sød nuttet og NY skolepony
    - det var alt fra mig af

• #21   26. dec 2013 Det er klubmesterskab! M E S T E R S K A B! Der blev da ikke dømt mildt!
    Dommeren har vel givet mig mine procenter, fordi jeg klarede det godt? Jeg har fået 7-taller ved de fleste af mine øvelser?
    Jeg tror nok også, hvis du stod i denne situation, så ville du nok tro mere på din dommer, end en random på hestegalleri!
    smiley

• #22   27. dec 2013 Jo, der bliver dømt mildt til D stævner, også selvom det er et mesterskab.

Men der ER rigtig fine ting i dit program.

Du har en fin opstilling, ponyen er det meste af tiden lydhør for hjælperne, du rider, på nær i volterne fint præcist.
    Den har en taktfast trav og der er fin støtte på tøjlen.

Men den japper i galop og går fejl galop. (skridt er filmen spolet hurtigt, så det kan jeg ik dømme), og volterne er voldsom upræcise.

Men alt i alt et fint redet program, og jeg er sikker på at du nok skal nå langt. Du har god ballance og opstilling.

Men du skal lære at modtage konstruktiv kritik

• #23   27. dec 2013 De.Er.Ikke.Upræcise.
    Som jeg sagde. Tror mere på dommeren, en på en fra HG.
    Og jeg måtte vælge mellem at have pisk eller sporer.
    Sporene, stikker han af og bukker, men reagere bedre på signalerne.
    Pisk, reagere han ikke så godt, men laver mindre ballade.
    Hvad ville du selv vælge? Self ville jeg have begge dele med, men det måtte jeg ikke smiley
    Syntes det er rigtig trælst, at der kun er få der forstår, at jeg deltog i stævnet for at se hvordan han var. Det var skam ikke mit mål at vinde det hele.
    Men er stadig stolt over mit ridt, og stolt over Timber.
    Dommeren dømmer som de gør, og har gjort lige så ledes ved de andre.
    Færdig, slut.

• #24   27. dec 2013 Hvad bilder i jer egentlig lige ind??! Er der ingen af jer der har lært, at hvis man ikke har noget pænt at sige, så siger man ingen ting!
    Det er simpelthen bare ikke iorden!!

"Du rider meget dårligt - og jeg er bedre end dig" - det er hvad det lugter af. Syntes i skulke slette jeres kommentare og holde jeres meninger for jer selv. For der er altså nogen som bliver kede af!

• #25   27. dec 2013 Jo volter skal være runde, men skynd du dig at komme ud og starte nogle flere stævner.
    Så får dig og ponyen noget mere rutine, og forhåbentligt et mere nuanceret syn på procenter.

• #26   27. dec 2013 Marie-louise: Måske skulle du lære at omgås på hestegalleri? Du er 31 år!! Det er fan'me dig der skal være den voksne! Pigen er 13 år, hun skal squ nok lære at ride ordentlig efter dine principper engang, giv hende dog lidt luft til at lære.. Og det er hendes første stævne? Tror du ikke hendes nervøsitet også påvirker hesten?
    Altså så tænk dig dog om! smiley

• #27   27. dec 2013 Jeg fik da også kommentar om ar volterne skulle rundes bedre? Skal jeg måske tage er billede og slå op af programmet eller hvad?

• #28   27. dec 2013 Jaqline

Jeg har på intet tidspunkt skrevet så det berettiger din tone, den vil jeg gerne ha mig frabedt.

Jeg har endda rost hende.

Og TS, så har dommeren også kommenteret på formen.

• #30   29. dec 2013 Kører den også på FB? smiley

I glemmer at se på det positive smiley

• #31   29. dec 2013 Yep den kører også der

• #32   29. dec 2013 Top

Kommentér på:
(skal ses!)

Annonce