{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Min hest "tabte sutten" {{forumTopicSubject}}

hold da op for en dag..
ville longere min hest og det gik fint de første 2 min.. og så stak tossen af.. S: hun gik under ridebane hegnets åbning/lukning havde kun sat en snor på.. fangede hende pænt ovre i stalden igen.. tænkte at hun måske havde for meget energi så lod hende bare løbe lidt rundt på banen, og HOLD da kæft, hvor var hun lækker! har aldrig set hende gå SÅ lækkert før.. hun var bare wow..
Min venindes hest blir så sat på folden, og så taber Medina sutten og jumper aka torpoderer ridebane hegnet.. S: LØS HEST! tossen løber først over imellem nogle afskåret grene og får stød fra hegnet mod folden.. hun formår at hoppe igennem den her grene bunke på knapt 2m. og får susses ud på marken.. hun stiller sig 20m fra ridebanen og begynder at græsse.. kunne gå direkte hen til hende og tage hende.. så lukkede hende over i ridehuset.. tog longepisken, og bad hende løbe.. og hun løb og løb og løb.. så har vi nogle tønder stående ovre i ridehuset og dem går hun imellem.. men i stedet for at bakke ud.. så fandme ikke om hun bare vælter dem osse, og ender oppe på den høje beton kant i ridehuset.. :S resultat halt hest.. :S skal lige siges at jeg gik hen til hende UDEN longepisken, for at guide hende baglæns, da hun så noget "what to do" agtig ud.. jeg fik et træktov i hende og skridtede hende rundt fra jorden..

så min hest har i dag.. gået under et hegn. smadret et hegn og danset på en ca. 30cm høj beton kant igennem plastik tønder.. :S er ikke sønderligt stolt af hende.. men wow, hvor så hun god ud imens hun gjorde det.. smiley

hvad har jeres heste lavet af finurligheder i dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest "tabte sutten"
Kommentér på:
Min hest "tabte sutten"

Annonce