{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilkøring
  • #1   28. sep 2013 kigger lige med....

• #2   28. sep 2013 Hvor skal det være henne??

• #3   28. sep 2013 Og så er der uansvarlige mig der gør det selv

Jeg mener man sagtens selv kan VIS hesten har et godt hovedet

• #4   28. sep 2013 Det er meget uansvarligt at begynde på sådan noget selv, når man ikke har nogen erfaring med kørsel!!

Jeg vil helt klart anbefale Henrik Høper smiley

• #5   28. sep 2013 Pernille: Det kan da godt være men nu er jeg sel gået igang med indlæring af signalerne for lange liner

• #6   28. sep 2013 Tja, jeg er personligt meget imod, når uerfarne personer går ind og tror de kan tilkøre selv.. Man piller voldsomt ved hestens flugtinstinkter, så man skal virkelig vide hvad man gør, især når det går galt.

At du selv går igang med at træne for lange liner, er fint og en god forberedelse(også hvis man så sender den videre til tilkørsel). Der er bare så mange ting man skal have styr på at gøre rigtigt fra starten af, så en god ting er at have kontakt med en erfaren kusk, som kan rådgive.

Og for guds skyld aldrig aldrig aldrig være selv om det, hav altid en hjælper ved hånden!! smiley

• #7   28. sep 2013 Pernille: Ved godt man piller en helt masse ed flugt indstinktet. Osie er ike blevet bange for noget ikke engang at jeg et gået bagham med en pressening så jeg tror på det nok skal gå smiley

Vis jeg komme ri tvivl om noget er der google og en masse søde erfarne herinde

Bare rolig at smække en vogn på ham har jeg ikke tænkt mig at gøre selv det er simpelthen for farligt smiley

• #8   30. sep 2013 En tilkøring koster ca. det samme som en tilridning.

Jeg vil anbefale dig at henvende dig til Fyens Køreselskab, de ved sikkert om der er nogen i nærheden af dig.

• #9   1. okt 2013 Synes ikke jeg kan se hvor i landet du holder til, men både Lars Dau og Henrik Høper er dygtige. Hvis det er for langt væk, så prøv at kontakte det nærmeste køreselskab, de kan sikkert henvise til noget.

Kallie -og det er jo fair nok at være ligeglad med sin egen sikkerhed, men det er ikke fair nok osse at anbefale andre at være ligeglade med deres.
    Du er 14 år gammel -i den alder tror mange at de kan det hele selv. De fleste finder heldigvis ud af med tiden at det er en god ide at spørge om hjælp engang imellem.
    Hverken google eller HG kan hjælpe dig med en praktisk forståelse af kørsel. Jeg kender såmænd osse flere der har tilkørt selv uden nogen som helst forudsætninger for det. Fælles for dem er, at de faktisk ikke kan køre, en blot lade sig tranportere i en vogn (det er IKKE det samme)... og nogengange går det godt, men det er dælme ikke takket være dem... mere held end forstand...

• #10   15. nov 2013 Tak for svarene jeg bor på fyn men er kommet i tvivl
    Da men hoppe har knæskålslåsing og hanetrit så det bliver nok desværre for farlige men nu må vi se når hun er redet noget mer om det så ikke hjælper noget mer end det jeg gøre nu

• #11   18. nov 2013 www.hestevognene.dk

Kommentér på:
tilkøring

Annonce