{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilridning
  • #1   26. sep 2013 Jeg begyndte lige så stille at lave nedsidning på min da hun var midt i hendes fjerde år, gjorde det momentvis længere og længere tid, men bare gør det stille og rolig, så hesten kan følge med :)..

• #2   26. sep 2013 Når hesten begynder at have en god balance. Med mange kan man starte efter 2-3 måneder i ridning. Med andre skal man vente mindst et år.

• #3   26. sep 2013 Min hest var lige blevet 5, men hun var heller ikke redet så meget før jeg fik hende (et par måneder før hun fyldte 5) så hun havde ikke de påkrævede muskler.
    Det vigtigste er, at hesten ikke går og spænder og smider ryggen. Bare husk, at du skal starte i momenter, så det ikke bliver for tungt, før hesten har styrken til det. Hvis du evt. starter med ½-1 langside, og så rider letridning igen, så kan du sagtens begynde. Og så sid let, så du ikke sidder tungt i sadlen. smiley

• #5   26. sep 2013 Min holdning er: gør det når du selv føler dig klar til dig, sætter du dig op på en hest og vejer fx. 50 kg. Så er der sku 50 kg. På hesten uanset om du sidder ned eller om du rider letridning, fakta er at 50 kg er 50 kg. Uanset hvordan de sidder! smiley og mange der konsekvent kun rider letridning har en større tendens til at ride deres hest for meget på forparten.. Men trav ikk for meget i hverken nedsidning eller letridning før hesten har ryggen med og dermed også bagparten! smiley

Kommentér på:
Tilridning

Annonce