901 visninger
|
Oprettet:
Underviser på fyn? {{forumTopicSubject}}
Hej Hestefolk!
Kan I anbefale en god og billig (indenfor rimelighedens grænser self) underviser her på fyn? Skal køre ud da jeg bor i Tommerup og kommende hest skal stå ved Verninge.
Underviseren skal være tålmodig og være i stand til at skære tingene ud i pap. Jeg ønsker også at starte helt fra bunden og det er vigtigt at underviseren går op i at hesten bruger både ryg og bagpart ordentligt!
Kom endelig med både ris og ros til undervisere! : )
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.584
Ved godt det måske er lidt grænseoverskridende, da jeg ikke kender Krikken, eller dig, tænkte bare, at ud fra debatterne og dine ønsker, så kunne det måske være et match.
Ellers kender jeg desværre ikke nogen der underviser på Fyn (et par enkelte på Sjælland der ville køre ud, men de er dyre).
aug 2010
Følger: 14 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 267
apr 2009
Følger: 66 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 134 Svar: 441
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.908
Han går meget op i at hesten rides varieret og at bagparten er aktiveret korrekt..
Han kører ud og han tager ca 150 for en halv time (lidt alt efter afstand..) og han er KLART pengene værd!
nov 2007
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Jeg bukker og nejer Camilla T ;o). Har dog aldrig prøvet og undervise før.
Det kommer måske an på hvilken slags "dressur" du er til - jeg kender et par undervisere, men ville ikke benytte dem, da de ikke passer til den dressur jeg ville ride.
Underviser på fyn?