{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Underviser på fyn? {{forumTopicSubject}}

Hej Hestefolk!
Kan I anbefale en god og billig (indenfor rimelighedens grænser self) underviser her på fyn? Skal køre ud da jeg bor i Tommerup og kommende hest skal stå ved Verninge.
Underviseren skal være tålmodig og være i stand til at skære tingene ud i pap. Jeg ønsker også at starte helt fra bunden og det er vigtigt at underviseren går op i at hesten bruger både ryg og bagpart ordentligt!
Kom endelig med både ris og ros til undervisere! : )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underviser på fyn?
  • #1   11. sep 2013 Hvis det ikke behøver være en uddannet, så mener jeg at en bruger herinde, Krikken (nu som ponyejer), hører til på Fyn. Måske kunne hun være interesseret i at undervise dig.
    Ved godt det måske er lidt grænseoverskridende, da jeg ikke kender Krikken, eller dig, tænkte bare, at ud fra debatterne og dine ønsker, så kunne det måske være et match.
    Ellers kender jeg desværre ikke nogen der underviser på Fyn (et par enkelte på Sjælland der ville køre ud, men de er dyre).

• #2   11. sep 2013 der hvor min hest står , kommer der to forskellige underviser , den ene hedder erik , som nok vil være god og starte med og den anden hedder henning , som også er god. det er i brylle ved Hagebjerg ridecenter, prøv og slå det op , og ring til irene det er hende som har stedet og få deres tlf nr / mail adr. De har ridehus og udendørs ridebane. Det ligger lige midt i brylle by ikke langt fra kirken. Håber du kan bruge disse oplysninger til noget

• #3   11. sep 2013 Tak for svarene! : )

• #4   11. sep 2013 Jeg bruger selv peter svanholm. Han er en god og grundig underviser, som kan tage folk og heste helt fra begyndelsen og op til de høje klasser..
    Han går meget op i at hesten rides varieret og at bagparten er aktiveret korrekt.. smiley
    Han kører ud og han tager ca 150 for en halv time (lidt alt efter afstand..) og han er KLART pengene værd!

• #5   11. sep 2013 Tjek evt min annonce smiley

• #6   11. sep 2013
    Jeg bukker og nejer Camilla T ;o). Har dog aldrig prøvet og undervise før.

Det kommer måske an på hvilken slags "dressur" du er til - jeg kender et par undervisere, men ville ikke benytte dem, da de ikke passer til den dressur jeg ville ride.

Kommentér på:
Underviser på fyn?

Annonce