{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Første spring time {{forumTopicSubject}}

Hej idag skal jeg have min først spring time på min nye halvpart jeg har aldrig gået til spring før og han løber lidt stærkt i spring har jeg set når hans anden halvpart springer på ham:) Men altså mit problem er at jeg er mega nervøs vi skal nemlig springe ude og jeg kan ikke så godt stoppe ham i dressur også tænker jeg bare hvordan filan får jeg ham stoppet i spring når han løber stærkt??? Jeg er også lidt bange for vi vælter eller sådan noget eller at jeg ryger af.. Jeg har nemlig redet i 2 år nu og han anden halvpart har redet i 9 år nu, Og hun ser mig sikkert ride så jeg syntes det er så pinligt når hun skal se mig springe og hvis ejeren af rideskolen kommer så er det bare også mega pinligt. Hvordan bliver man rolig og ikk så nervøs??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første spring time
  • #2   5. sep 2013 Enig med Limserne smiley

Kan man ikke ride sin hest trygt i dressur er man ikke klar til spring. Desuden er det i ridning en god tommelfingeregel at lade være med at gøre noget som man har en masse dårlige tanker og nervøsitet omkring. Dine tanker går lige i heste, og så er det det går galt smiley

• #3   5. sep 2013 Det er slet ikke pinligt, hvis man spørger om hjælp og er ærlig.

Hvis de gør det pinligt for dig, så er det dem der er de pinlige smiley

Spørg hestens ejer til råds - hun kender hesten, er det nogethun har oplevet og hvad kan i gøre for at løse det.
    Kan det være din ridemåde? Måske skal du lærer noget nyt, ved denne hest, som du ikke har skulle gøre før..

Det er aldrig dumt at spørge om hjælp og sådan bliver man kun klogere smiley

Kommentér på:
Første spring time

Annonce