Vil lige dele lidt glæde fra Lady og mig. {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo haft kiropraktor og dyrlæge (scintigrafi) på Lady, fordi hun opførte sig som der var problemer i ryg eller andet lignede.
det viste sig, at hun havde et forstrukket korsbånd på krydset. heldigvis var det da ikke være!!
Men men, nu har vi så fået en 6 ugers trænings plan af kiropraktoren, som vi er i fuld gang med at gå igennem. 1-3 uge er på tur skiftevis skridt og trav, 4-5 uge må vi longere 5 min på hver volte, i skridt og trav, 6 uge må vi ligge galop ind i longeringen, og gradvist øge tiden, og lige så stille begynde at træne med sadlen også.
Nu når vi har været ude, så de første gange, (siden jeg fik hende faktisk) har jeg ikke kunne få hende til at trave når jeg trækker hende.
Men nu her de sidste 3-4 dage vi har været ude, kan jeg knap få hende til at blive nede i skridt, hun vil trave hele tiden, og er helt ustyrlig. Pruster og vil bare gerne frem. det er bare fantastisk, for jeg tænker, at det må betyde, at hun er i bedring.
Samtidig skal hun også tabe sig godt 70 kg. hvilket hun også er godt i gang med
nåh, mit indlæg blev lidt længere end jeg først tænkte, men er bare så glad altså!
der kommer lige et lille billede med, af den lidt tykke skønhed
jul 2013
Følger: 79 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 39 Svar: 324
feb 2011
Følger: 31 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 68
jun 2010
Følger: 54 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 765
Vil lige dele lidt glæde fra Lady og mig.