{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.453 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Fusk, Charlotte Kristensen!!! {{forumTopicSubject}}

For at gøre en kort og sørgelig historie meget kort, er jeg blevet snydt godt og grundigt af en Charlotte Kristensen fra Kolding/Sommersted. Jeg har heldigvis fundet min hest på en mark (lang væk fra hvor jeg afleverede den) men jeg mangler pas og alt udstyr, samt mine +8000 for ridning, som der så ikke har været noget af, og 2000 for "dyrlæge regninger".
Jeg kan se at der åbenbart er flere tråde om hende:

http://www.heste-nettet.dk/forum/6/212571/212571/

www.heste-nettet.dk/forum/6/205856/ 205856/

Nu søger jeg folk som har oplevet det samme som mig, for jeg er klar til at gå hele vejen for at stoppe hende, så andre ikke sidder knust, lige som jeg gør nu. Samtidig vil jeg advare alle jer andre !! SEND ALDRIG JERES HESTE TIL HENDE!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Fusk, Charlotte Kristensen!!!
  • #1   12. aug 2013 ja, men der må da blive advaret imod hende !?
    Jeg syntes det er sygt når man kan læse på de andre tråde hvordan hun har snydt folk igennem flere år.. og jeg vil gerne finde folk som kan give mig infomation om hvordan de oplevede det, så vi kan stoppe hende

• #2   12. aug 2013 Udhængning eller ej, tak fordi du advare os! Det er en åndsvag regl, mennesker som hende fortjener at blive udhængt og advaret imod!

• #3   12. aug 2013 Helt enig Helena :)! Tak for informationen smiley

• #4   12. aug 2013 Nu er det nok et fake efternavn så vil ikke mene det er udhængning, men tak for advarslen smiley

• #5   12. aug 2013 Det er i hvert fald det som at hun kalder sig , og jeg kan se via tråden som jeg har linket til, at det har hun kaldt sig længe, så det er nok under dette navn at man skal være opmærksom smiley

• #7   12. aug 2013 hvor gammel er hun.

• #8   12. aug 2013 31 år står der. Jeg har mødt hende og alderen passer rimlig godt.

• #9   12. aug 2013 Jeg manglede nogen til at gøre min sorte pony klar til eksteriør kåring i Juni, og faldt over det, da Charlotte tilbød det for kun 2500 i måneden. Men to dage inden kåring blev hun pludselig halt, og jeg betalte den ene dyrlæge regning efter den anden. Jeg skrev at jeg ville have den hjem, da jeg ikke ville have en halt hest gående, men hun sagde at hendes dyrlæge sagde at den var haltfri, og så ville hun give en måned for blot 1500 frem til senkåring i august. Hun skriver hele tiden hvor godt det går, og vi beslutter at tilmelde hende sadelkåring i august. Jeg kunne heller ikke komme og se hende, da der altid var noget i vejen. 9 dage inden sadelkåring, vil hun pludselig have flere penge, men da siger jeg stop og vil have min hest. DEN STÅR DER SLET IKKE MERE!? Jeg finder den på en mark i Haderselv, men må ikke få mit udstyr eller pas. Jeg tager så ponyen ud til en berider og han siger at den hest, har aldrig været i nogen form for ridning. Har betalt 2000 for dyrlæge regninger fordi den havde "tabt en sko" , men smeden siger at hun aldrig har haft sko på ;(
    Jeg har mistet køber og alt til ponyen, som stod og skulle kåres på søndag. Jeg har tabt mange mange tusinde kroner og derfor skal dette ud. Andre skal ikke opleve at side som jeg gør nu ;(

• #10   12. aug 2013 der er en gruppe på FB , hvor du kan advare andre om hende ,
    https://www.facebook.com/groups/211528025670977/

• #11   12. aug 2013 FUCK udhængning?! Ej, undskyld men COME OOOON!
    Vil man virkelig "holde hånden" over sådan en svindler?! Det budskab skal da bare ud, så andre ikke havner i samme modbydelige situation.

Tak for advarslen, Mia Sophie.

• #12   12. aug 2013 sikke rpå at det ikke er Charlotte Kofoed?

• #13   12. aug 2013 Jeg melde hende self til politiet , men de gør ikke noget da jeg har udleveret tingene til hende. Advokater eller Fogedrette kan evt hjælpe. Jeg får nok aldrig mine ting eller pas igen, men måske kan jeg være med til at stoppe hende.

• #14   12. aug 2013 Det kunne måske nok værre, men det er ikke noget som jeg vil have på mig, fordi jeg kender hende som Charlotte Kristensen.
    Før hed hun Charlotte Kristensen Makholm

• #15   12. aug 2013 Udhængning offentligt er ulovligt og du kan blive rets forfulgt af det...
    Eller i så fald få en bøde for det.... Du må skrive det over PB til folk men direkte udhængning er ulovligt...

• #16   12. aug 2013 og det er ikke for at holde hånden over hende men sådan er reglerne og det er ikke mig der har lavet dem....

så uanset hvor uretfærdigt man syntes det er burde man stadig overholde loven

• #17   12. aug 2013 Du har ret, .. Jeg kunne også godt slette det, hvis det er det som folk ville have.
    Jeg håber bare, som sagt, at jeg kan samle nogle af de folk som er blevet snydt, eller jeg kan advare andre smiley

• #19   12. aug 2013 charlotte k: Bare et gæt

• #20   12. aug 2013 Du må ikke advare ved at skrive send aldrig din hest til hende men u må gerne fortælle din oplevelse... Bare ikke "advare" da det er udhængning smiley

• #21   12. aug 2013 Så det der folk må bruge sin fornuft hvis der bliver skrevet om en dårlig oplevelse og du evt søger andre der har oplevet det ved samme person... Men du må heller ikke sige du vil melde hende.... Da det er en trussel og det er også ulovligt....

• #22   12. aug 2013 Jo du har ret. Men ville tråden så være ok hvis man om formulerede og sagde at man bare havde en dårlig oplevelse med denne Charlotte.`? Fordi at bruge hendes navn er vel også udhængning, tænker jeg?

• #23   13. aug 2013 Ja men hvis du skriver bare Charlotte og evt. Omegn skriver du hverken brugernavn, navn eller hvor hun bor.... Der fås jo mange der hedder Charlotte... Dog må du stadig ikke "true" smiley og hvis folk så vil høre navne må de skrive privat smiley altså for at få fulde navn ovs.

• #24   13. aug 2013 Hvor er det dog træls for dig. Jeg håber du finder ud af alting og du får noget erstatning samt får noget ud af det, hvis du kører sag mod hende!!!

• #25   13. aug 2013 En ven af mine som er meget gode inde i hvad der er ulovligt og hvad der ikke er, skrev lige:
    "Læste lige tråden, udhængning er ikke ulovligt. Det er måske imod retningslinjerne på den pågældende side, men ikke ulovligt.
    Injurierer er ulovligt, men hvis du kan bevise at det du siger, er sandt, er det på ingen måder ulovligt, og du kan hverken retsforfølges eller politianmeldes "
    Så det er slet ikke for at starte en debat med dig Tina A, men så ved vi det smiley
    Men som både du og hende siger, så er det ulovligt her på HG og hvis folk gerne vil have tråden slettet, så skal jeg nok slette den.

• #26   13. aug 2013 HG har en meget ensidig holdning til videregivelse af information om navngivne personer, ofte temmelig ulogisk, men sådan er det. HN har til gengæld et fora for anmeldelse og erfaringer med 'Produkter og Leverandører'. Her ville et sådan indlæg kunne placeres.

• #27   13. aug 2013 Tænkte lige det samme... Udhængninh er nemlig ikke ulovligt, men injurier(beskyldninger) er hvis det er usandt... Men det står jo helt klart at du har beviser og at det er sandt.

Jeg føler virkelig med dig smiley

• #28   13. aug 2013 Jeg vil meddele at jeg har fået mit pas af hende nu, skøn meget bøvl osv. Men ret skal være ret, og hun har nu ikke længere mine ting. Men jeg har stadig en pony som jeg har betalt mange penge for at sende i ridning, som kommer hjem efter 4 måneder på græs. Derfor, brug ikke penge på at sende heste der op

• #29   13. aug 2013 Årh godt passet og tingene kom tilbage... Jeg læste også nogle af de gamle tråde og syntes det utroligt at folk som læser og svarer i trådende sender deres heste derop velvidende at 20 andre har fortalt hvilken besked de fik og hvad der skete med deres heste...

Og syntes det utroligt at hun kan blive ved selvom hun er meldt til fogden ovs.

• #30   13. aug 2013 Fandt lige dit indslag her, ja har selv været ligeså dum og naiv, fik heldigvis hevet min hest hjem, den aften hun var "på skadestuen"
    Hun skulle ha fremvist min hoppe under rytter hvilket virkede som om hun ikke havde lyst til. men blev enige om det skulle være d. 3.8.2013 mellem 21-22. forventede der ville komme en aflysning fra hendes side. ganske rigtig ved 18 tiden samme aften var hun blevet sparket da hun var faldet af en anden hest, og sad nu på skadestuen hmm. men vi kørte alligevel ned til vores hest, og endte med at vi kørte hjem efter traileren og derned igen samme aften og hentede hesten hjem. Dette skrev jeg til vedkomne bagefter, hvilket ikke passede hende.
    Og nu tænker jeg at din hest var en af "hendes ungheste" som hun havde kørt på sommergræs i Vojens.

• #31   13. aug 2013 står så med en hoppe der skal til kåring om små 3 uger, og er i fuld gang med at sætte muskler på hende, da hun havde tabt en del muskler både på røv og overlinie :o(

• #32   13. aug 2013 Jeg har hørt den historie med skadestuen fra flere folk.
    Jeg måtte ikke få mine ting fordi at hendes "bror"(vi har fundet ud af at hun ingen bror har) var kørt galt den dag jeg ville hente min hest, og han lå i koma. Og følgene dage var hun ikke hjemme til at kunne give mig mine ting. Hun aflyser altid en time eller to inden..-.-
    Jeg står med en hoppe som var først tilmeldt eksteriør kåring i Juni. Derefter sadelkåring her d. 18. Hentede en pony hjem som ikke kunne gå i longe endnu, 9 dage før sadelkåring......, så kender det godt smiley

• #33   13. aug 2013 Tænk man overhovedet bare kan bruge andre "mennesker" om at de er i koma, døde, kommet ud for ulykker ovs....

Det forstår jeg slet ikke man kan

• #34   13. aug 2013 det tænkte jeg også. Jeg må sige at jeg troede faktisk lidt på hende i starten, fordi jeg tænkte at sådan noget joker man ikke med! men da jeg fik at vide at hun ingen bror har, blev jeg bare gal !

• #35   13. aug 2013 Hold da op, man sidder helt og begynder at boble af vrede, når man læser indlægget.. Grr hvor har man da bare lyst til at rive hovedet af sådan en person, og sende dem til Timbuktu!
    Og hvad er endnu værre - havde hun ikke behandlet hestene ordenligt.. Amen, havde det været min hest, der var kommet hjem, og var skadet, el. lign så ved jeg ikke hvad jeg havde gjort ved hende!
    Hold op hvor er jeg bare fyldt med vrede lige nu. tænk at kunne få sig selv til sådan noget. Føj...
    Jeg håber at hun bliver fanget i det en dag. Det kan kun være rimligt!

• #36   17. okt 2013 Sjovt som sandheden bliver fordrejet på største vis herinde.

Da Mia kom med hendes pony, havde jeg i forvejen spurgt meget ind til dens foderstand og temperament, da den efter halvanden måned skulle til eksteriørkåring og helst også sadelkåring samme dag.
    Ud af traileren kommer en pony der er 100 kg undervægtig (jeg har billeddokumentation), og Mia kunne ikke engang selv trække hende ud af traileren, så lidt var den stakkels pony håndteret. Det var på ingen måde en dum pony, men hun var meget usikker og havde ingen tillid til mennesker.
    Vi fik med det samme lavet en gødningsprøve (jeg at igen dokumentation fra dyrlægen herpå), og hun havde orm i stor stil, samt blodorm. Joy fik foder ud fra en, i samråd med dyrlægen, special tilrettelagt foderplan, da hun var meget undervægtig. Hove havde hun heller ikke fået ordnet, og min smed lagde forsko på hende. Selv med de tiltag vi tog, var det på ingen måde muligt at få hende til at ligne en sund pony, når hun skulle til kåring. Jeg oplyste Mia om dette over telefonen, som ikke var særlig forstående overfor det. Da Joy blev halt op til kåringen, var det held i uheld.
    Og da Joy ikke skal til kåring, spørger jeg Mia om hun må komme med de andre ungheste på sommergræs, så hun kan gå og få lidt flere kilo på. Det var helt i orden med Mia, da hun ikke havde penge til at betale for det sidste stykke tid hun var ved os. Hun fortalte at hverken hendes forældre eller kæreste ville låne hende flere penge. Så jeg fik medlidenhed og sagde at hun kunne gå gratis på græs ved os et stykke tid. Pludselig skriver hun en SMS, og siger at de vil hente hende senere på dagen. Jeg fortæller at det nemmeste er at vi henter hende nede på engen som ligger 15 km væk, og så kan hun hente hende et par dage efter.
    Det var ikke en mulighed for Mia, så jeg fortæller hende vejen ned til engen.
    Da det hele skulle ske så hurtigt, så når hun ikke at få hestepas og Joys ting med fra stalden, så vi aftaler at jeg skal lægge det hele klar til hende nogle dage efter.
    Da jeg kører ud for at lægge det klar, er alle tingene pludselig væk. Jeg bliver helt bekymret, og prøver at få fat i Mia. Hun er ikke interesseret i at tage telefonen, får hendes forældre til at ringe mig op, og jeg får hele turen. Jeg skal bare få afleveret de ting. Og de er på vej op til mig nu. Efterfølgende dukker de op, 2 mænd og en kvinde som venter i bilen. Begge mænd snøvler og er ikke til at føre en samtale med, og vil bare have passet udleveret, som jeg står med i hånden. Jeg fortæller at jeg er nødt til at kontakte politiet, da Mias ting er væk. Det svarer de ikke rigtig på. Og først efter at have snakket med politiet og forsøgt at få kontakt til Mia i flere timer, får jeg en besked om at hun selv har været oppe efter hendes ting.
    Mia hentede en meget pænere pony end hun afleverede, velopdragen, social og ryttervant.
    Så lige den her historie er jeg meget overrasket over. Og jeg har også meddelt Mia, at hvis hun ikke stopper alt det her, så vil min advokat overtage.

En ting er hvis folk, der rent faktisk har et seriøst indblik i sagen kontakter mig, og får en dialog. Men udenforstående der bare kommenterer på noget de intet aner om, det er på for lavt et niveau.
    Enhver der har spørgsmål eller andet, kan kontakte mig privat. Hvor jeg hellere end gerne besvarer spørgsmål. Men det bliver ikke i et offentligt forum.

Tidligere har jeg også selv båret mig uheldigt ad, og har haft en dialog med de indvolverede, for netop at finde en acceptabel løsning for begge parter. Det melder jeres historier og gisninger dog intet om. Jeg skal ikke gøre mig til nogen engel overhovedet, men samtidig så er der altid 2 sider af en sag, hvilket i burde huske på.

Og til sidst, så har jeg personligt ikke mere med andre folks heste at gøre. Og kommer heller ikke til det igen.

Med venlig hilsen

Charlotte Kristensen Makholm

• #37   17. okt 2013 Og lige for en god orden skyld, så har jeg en bror der lever i bedste velgående...

• #38   17. okt 2013 Ja der er altid to sider af samme sag og vi her inde ved faktisk ikke hvad sandheden er! Hvis du Charlotte har blevet uretmæssig udhængt synes jeg det er så smålig og forfærdelig af TS. Jeg synes faktisk du skal kontakte din advokat hvis det du skriver mth. hele sagen passer. Hvis det TS siger passer så håber jeg virkelig du holder dig fra andres heste igen (det skriver du jo at du gør) men synes også at TS burde få lidt af beløbet tilbage da du tydeligvis ikke har gjort det arbejde du har fået betalt for. Ja du har haft hesten opstaldet så det skal du selvfølgelig have noget for + den tid hun ikke betalte hvis det blev til noget da hun jo hentet hesten....
    Sørgeligt at man ikke skal kunne stole på hinanden..... smiley

Mv TT smiley

• #39   17. okt 2013 Dette er ikke det rette sted at vi skal tage denne diskution, men jeg gider heller ikke at have folk tror at jeg bare ville udstille hvem som helst.
    meget kort,
    send gerne dokomentation, fordi det tror jeg ikke på.
    min smed siger at den ALDRIG har haft sko på. Der er ingen tegn på dette
    Aldrig sig at jeg ikke har betalt dig! Jeg har sms dokumentation på at du ber bla i juli om x beløb, og konto dokumentation på at alle de beløb du har bedt om, bliiver overført.
    Jeg self har hun lidt mere sul på kroppen. hun har jo gået 3 måneder på græs. Du skrev at du red hende osv. du indrømmer nu selv at du ikke red hende. Derfor syntes jeg at det er ok at jeg vil have mine penge tilbage.
    Men jeg vil super gerne have advokat ind over dette, så det syntes jeg at vi skal få i værk så.

Hvis din historie skulle passe og jeg har misforstået dig hele vejen, så er det sjovt hvordan jeg er i kontakt med 6 andre som har oplevet det samme. Men er der mere, så har du jo mit nummer, og så kontakt mig der på, eller over pb. Sådan en diskurtion skal ikke tages her smiley

• #40   17. okt 2013 Jeg har ikke dit nummer længere, og har aldrig sagt at jeg ikke har redet hende.
    Heller ikke at du ikke betalte i starten, men til sidst betalte du ikke noget som helst.

Du ved selv hvordan den stakkels pony så ud da du kom med hende.

Men du kan jo passende selv kontakte mig, eller sende dit nummer i en privat besked.
    Med mindre du stadig har trang til at komme med flere historier herinde.

Jeg vil ikke kommentere på andre folks oplevelser med mig, dem tager jeg hellere end gerne med dem privat. Jeg kan bare se at du får fortalt en masse ting herinde som ikke er i tråd med sandheden. Så det burde du selv være klog nok til at stoppe med.
    Jeg har ikke hængt dig ud, og ikke fortalt noget serbiske er sandt.
    Så måske du selv skulle holde dig til sandheden, og have pli nok til at konfrontere mig privat.

• #41   17. okt 2013 Så kontakt hinanden privat og slet denne tråd! smiley Få styr på det...

• #42   17. okt 2013 Haha, sjovt du siger " så måske du selv skulle holde sig til sandheden, og have pli nok til at konfrontere mig privat".. Du kunne bare have skrevet. Men jo jeg sendet dig en pb med det samme, og så syntes jeg at det skal i gang smiley Jeg har alt på det rene, og jeg kan sige at Joy knap nok vidste hvad det ville sige at gå i longe. Hun tyggede vildt på bidet, som om det var hendes første gang med bid i munden, og hun var så muskelfattig, at hun på ingen måde har været i arbejde.
    Jeg ville ikke betale for de sidste 8 dage, nej. jeg fandt ud af hvilken type du var.

Men lad os nu se hvad vores advokater finde ud af, og lad os skåne de andre for vores diskurtion. smiley

• #43   17. okt 2013 Ja, jeg syntes også vi skal ordne det er privat og så kan Mia få slettet den her tråd...

Hva siger du til det Mia?

• #44   17. okt 2013
    Jeg har sendt en pb med mobil nr og mail , så skriv til mig der smiley

• #45   17. okt 2013 Dejligt du endelig svare herinde Charlotte.
    Vil dog også gerne vide hvad du har at sige til vores sag ??
    Syntes det er ret mærkeligt når man tvivler SÅ meget på dit arbejde, at du så ikke slår til, idet jeg tilbyder dig at komme og vise os at du faktisk havde været på vores hest. For hvis du havde ren mel i posen, burde man nok slå til og bevise man talte sandt.. Men fik en hest hjem som stadig ikke kunne longeres på begge volter. en hest der havde tabt muskelmasse. og den ormekur vi betalte for har hun næppe fået. (hvilket jeg har beviser på fra Ansager dyrehospital.

• #46   17. okt 2013 Mia Sophie H. Vil bare sige hvis du har brug for støtte, opbakning el. vidner så er jeg gerne til hjælp.

• #47   17. okt 2013 Charlotte hvorfor fik jeg heller aldrig det video som du påstod du havde af vores hest med rytter ? for hvis jeg ser det, er jeg også voksen nok til at sige undskyld og at vi tog fejl på det område.

• #48   17. okt 2013 Stutteri Nytoftgaard j, jeg venter egentlig på at hun skriver, nu når hun både har min mail og nr. smiley
    Det kunne være rart at få løst alle de har sager der nu er, og få Charlottes udtagelser om alle episoder. Jeg er egentlig bare rigtig irriteret over at hun VED hun har snydt mig, og stadig har ikke nogen samvittighed, og vælger at sige at det er min skyld?
    men jeg forstår godt at hun gerne vil have denne tråd slettet. Det må åbenbart ikke give særlig mange kunder.

• #49   17. okt 2013 kan godt følge dig. har det på samme måde. ved ikke om hun tror man har glemt det, fordi der går noget tid. Men det gør vi ski ikke. Manden og jeg er godt nok gale på hende...Selvfølgelig hvis hun kan bevise vi tager fejl, så er vi voksen nok til at undskylde.
    Håber bare nu da hun følger tråden, at hun enten svare på mine spørgsmål her el. på en privat besked.

• #50   17. okt 2013 Jeg vil også gerne undskylde for det med de "falske regninger" hvis det viser sig at der faktisk er, og at hun sender de dokumentationer som hun påstår at hun er i besiddelse af.
    Jeg vil naturlig også undskylde hvis jeg får video med rytter og får at vide hvem "køber" var.
    Men indtil da, så har jeg INTET til overs for en person som hende og sletter ikke tråden..

• #51   17. okt 2013 århh jo så kan hun vil også fremvise en attest fra skadestuen den 3.8.2013 omkring kl. 17-18 stykker at hun sad på skadestuen, så hun lige pludselig ikke kunne fremvise vores hest m. rytter.
    samt video af hesten med rytter.
    Har dog efterfølgende også fundet ud af jeg kender en, som kender hende privat ;o)det jeg fortalte kom åbenbart ikke som et chok for hende.

• #52   17. okt 2013 Jeg kender også en som kender hende, som havde den samme holdning. lidt ala " når, hvad har hun nu gjort.."
    Men ja, der kom også noget i vejen når jeg skulle have en fremvisning. -.-

Jeg er ærgerlig over at hun ikke har bestukket mig med et beløb for at slette det jeg skriver på nettet, jeg jeg ved hun har gjort ved en anden som lagde en debat op om hende. Hende har jeg nemlig kontakt med.. vil gerne have lidt af de penge hun skylder mig!

• #53   17. okt 2013 Undskyld at jeg spørger og det har faktisk intet med den/disse sager at gøre, men.....

Hvis der er så "mange" steder, hvor man ikke får det arbejde/træning man forventer, hvorfor kommer I så ikke og klikker eller deltager i træningen. Hvis jeg skulle sende min drømmehest i træning et sted, så vil jeg da følge med og ikke bare lade stå til i en eller flere måneder.
    Hvorfor er der ikke flere træningssteder, der gør som os - sætter overvågning op, så ejeren kan se sin hest på PC/Smartphone og følge træningen eller man kan sende videos af træningen til ejeren. Man undgår så meget mistro og vi kan samtidig lære af vores egen træning og forbedre ting, man ellers ikke ville opdage.

Bare lige en dum kommentar.

• #54   17. okt 2013 For mig er det ikke et spørgsmål om penge, jo dem vil jeg også gerne ha retur.. men det er dælme en princip sag, sådan gør man bare IKKE !! hun skulle bare stoppes.
    har overvejet at samle alle sammen der har været for godtroende og sende deres hest ned til hende, og så kontakte programmet "Kontant", for hun må jo selv har interesse for at medvirke, hvis hun er uskyldig, og har beviser på dette, når hun ikke vil komme med beviser til hver enkle af os

• #55   17. okt 2013 For mit venkommende sendte jeg min hest i ridning af den grund af at jeg ikke hade tiden. Jeg var ved at afslutte 3.g, med eksamer og det hele, og havde jeg haft tid, havde jeg selv redet hende til. Men jeg prøvede skam også og komme og se til hende flere gange, men kender man Charlotte, som jeg gør nu, så ved man at der kommer altid noget i vejen i sidste øje blik. Så var det skadestuen, så var det sygdom osv. Og jeg er nok for naiv, når jeg tænker med at man lyver ikke om sådan nogle ting som bla at hans bror ligger i koma.
    Jeg syntes bare at det er øv at der skal være denne mistillid og at man behøver at skulle sætte overvågningskamera op for at være sikker. Men du har ret, og jeg har helt klart lært af denne oplevelse, og jeg sender ikke min hest væk i ridning foreløbig.

• #56   17. okt 2013 US-Mustang - Kan jeg godt fortælle dig, jeg har været nede at besøge min hest uanmeldt 2 gange. da jeg så vil se hende med rytter, da jeg faktisk har mistanke om hun ikke bliver trænet, så får jeg den forventede sms at vi pludselig ikke kunne komme da hun sad på skadestuen. da hun var faldet af en hest om eftermiddagen, hvilket jeg syntes var ret pudsigt da min hest først kunne vises frem mellem 21-22 om aftenen (undskyldning dertil var der var mange insekter, men åbenbart kun insekter der irritere min hest, og ikke den hun faldt af). Nej vi tror nu nok hun var snu nok til at, sige den først kunne fremvises sent om aftenen, i håb om vi ikke kunne komme, da hun vidste vi har små børn, dog til hendes overraskelse ville vi komme alligevel.
    Vil også sige vi kørte derud til vores hest alligevel, og det vi så og konklusionen af hun skulle være "skadet" gjorde vi kørte hjem efter traileren igen og hentede vores hest hjem

• #57   17. okt 2013 og så vil jeg sige en ting mere, hvis man sidder på skadestuen og venter på røngent billeder af sit knæ, som hesten skulle ha sparket. Så syntes jeg det er imponerende at man siger man er klar til at ride den 2 dage efter (for at vi ikke skulle ta hesten hjem).

• #58   17. okt 2013 sjovt hvordan vores historier har samme linjer. Jeg fik ligende historie, men jeg tænker at jeg behøver ikke sige mere. min point er kommer ud, og jeg håber at imellem alt løgn Charlotte skrev, at hun bare stopper med at "tage heste i ridning"... Og hvis ikke, så håber jeg at denne tråd kan give eventuelle nye "kunde" en idé om hvad hun er for en type.

Og resten bliver forhåbelig mellem os som føler os snydt, Charlotte og vores advokater smiley

• #59   17. okt 2013 Jeg kan godt se, at der kan være visse ting, der ikke er i orden, men vil ikke blande mig i sådan en sag.
    Kan kun sige, at vi altid forsøger at planlægge træningen efter ejerens ønsker også omkring tidspunkter og kan man ikke få den kabale til at gå op, så sender vi råvideo(uredigeret med tidskode) eller kunden kikke selv med "live".
    Der er vigtigt for os, at vi også ser ejeren, så hesten ikke skal ha et "kulturchok", når den kommer hjem. Hvis det skal være nemt,, at være hest, så skal arbejdet jo forsættes på samme måde, når hesten igen er hjemme.
    Samtidig er overvågningen jo også fantastisk i disse tider med "mange" hestetyve.

• #60   17. okt 2013 Det er da imponerende som i kommer med jeres påstande og beskyldninger...

Men som jeg tidligere har fortalt, så har jeg ikke andre folks heste i stalden, og kan kontaktes privat, hvis der er yderligere spørgsmål.

At i har brug for at sidde herinde på nettet, og svine andre mennesker til på det groveste, det er bare ynkeligt og direkte synd for jer.

At sige at jeg ingen bror har...?
    Og at jeg har tilbudt nogen som helst betaling for at slette indlæg?

Hvad med at være voksne nok til at tage en voksen dialog med mig, og få løst eventuelle uafklarede situationer???
    Det kan ikke undre nogen, at jeg ikke er interesseret i den her form for 'kontakt', med jer 2.
    I kommer med direkte løgne om nogle ting, og er i mine øjne sunket til et meget lavt niveau.
    Som tidligere nævnt, så opfordre jeg til at i kontakter mig privat.

Sidst men ikke mindst, så er det sjovt som i 'ikke har noget imod at undskylde', hvis i ret faktisk får bevis for at jeg har dokumentation for de forskellige ting.

Som om en undskyldning efter det her er noget som helst værd.
    Har i overhovedet overvejet at se tingene fra en anden side en jeres egen?

• #61   17. okt 2013 Charlotte NU syntes jeg faktisk du bør stoppe !!
    DU ved hvis lige så godt som jeg, at du ikke ville se OS i øjnene da vi ville hente Chanel´s hestepas. Derfor skrev jeg til dig hvis du ikke ville se os i øjnene og være der så vi kunne få det. Så kunne du ligge det i stalden.. Du ville først sende det, hvilket vi ikke ville have, så skulle det sendes anbefalet..
    Du kan jo skrive mig en email adresse/ Tlf. nr. /privat adresse el. noget i en PB herinde, så vi har mulighed for at kontakte dig privat som du skriver.. For det er ikke til at finde adresser, tlf.nr el. noget på dig på nettet.
    Sidst men ikke mindst må du MEGET gerne skrive hvad jeg har påstået el. beskyldt dig for som ikke passer ??
    Vil dog sige jeg på intet tidspunkt har skrevet om en bror el. noget som helst, skriver dog det er meget "tilfældigt" du lige netop den dag kom på skadestuen, samt du ville være klar til at ride en unghest igen 2 dage efter. SÅ må DU prøve at se tingene fra andre sider end din side.

• #62   17. okt 2013 Du har vel stadig mit telefonnummer... 52500932

Og min mail er Heste29@yahoo.dk

Så kan alle interesserede kontakte mig.

• #63   17. okt 2013 Charlotte - Super mange tak, jo har dit nummer, men sidst svarede du jo ikke på det. du er vel også i stalden ind imellem, så man kunne få en snak sammen ansigt til ansigt, og vi evt. kunne se din video og få lagt det her bag os ?

• #64   17. okt 2013 Du må som sagt kontakte mig andre steder end her i offentligt forum.

• #65   17. okt 2013 Det kan du tro jeg vil gøre ;o)

• #66   22. okt 2013 hestepigen1234 jeg skrev til dig og fortalte dig jeg var den der skulle købe joy og at jeg havde dialog med mia og at jeg gerne ville ha lidt billeder mm og jeg håbede du ville sende mig nogle billeder.....men jeg hørte aldrig fra dig og så heller aldrig nogle billeder, dette syntes jeg er tyndt når hesten står til salg, og en mulig køber skriver til dig ang billeder.....

• #67   22. okt 2013 Det var så ærgerligt at hun ødelagde vores handel !!
    Men klart at hun ikke kunne sender billeder. Hun havde jo ikke dokumentation for hendes måde at "tilride" på.. ØV !

Kommentér på:
HJÆLP! Fusk, Charlotte Kristensen!!!

Annonce