Spring træning, hjælp til parten {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har spurgt før om bid til spring, hvor det fleste sagde at de ikke hjalp at smide et stærker bid i munden på min hest, og at jeg skulle lære min hest stop signaler, stop signaler har hen i orden, og stopper når jeg beder ham om det, om vi så er foran springet, eller lige landet eller noget, så hans stop signaler fejler indet..
men men, nu har jeg det med at han løber med parten, og trækker hele tiden sit hovede ned, når han lander og 3 galop spring efter, og hvis han så løber mod et dobbelt spring hopper han meget højre over, og så er det lidt svære for parten at sidde på ham...
Han er med mig sød at springe på, tager nye forhindringer og højder i stiv arm, og jeg har fuld kontrol over ham..
Nu skal parten ikke ride ham så meget mere, men ville gerne se hende på springbanen på min hest en sidste gang..
så derfor søger jeg hjælp
jun 2011
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 60 Svar: 192
men hvis problemer er hesten løber vil jeg også sig stærke bid ikke hjælp for det meste der vil jeg anbefale en hackamore da den er meget mere efiktiv i forhold til et bid det kræver dog man har en meget stille hånd og ikke tager så meget i tøjlen
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
Spring træning, hjælp til parten