{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Søger hjælpehest til indlæring af terrænspringning inden uge 30!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

**Kun til jer på Lolland** starter jeg ud med at skrive, så i andre ikke behøver læse resten smiley

Jeg skal på ridelejr i uge 30 og der skal vi terrænspringe meget og jeg vil derfor gerne lige præsentere min forholdsvis unge(6 år) og uerfarne hest (han har været redet i knap et år) for nogle terrænspring for jeg ved med sikkerhed, at han ikke vil over, hvis ikke han har set dem før og til det søger jeg en som gider tage i skoven med mig og være hans førehest?
Din hest skal springe springene uden problemer, for hvis Lantino mærker din hest er bange eller noget, så vil han heller ikke over selv smiley
Som skrevet i starten er det på Lolland og jeg tænker at vi kunne springe i Hanoverskoven? jeg kender ikke andre skove med terrænspring men hvis du kender en, kan vi da også bare springe der smiley

Tak smiley Bare skriv her, eller på sms 23920319

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger hjælpehest til indlæring af terrænspringning inden uge 30!!
Kommentér på:
Søger hjælpehest til indlæring af terrænspringning inden uge 30!!

Annonce