{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
282 visninger | Oprettet:

HURRA - løslongering {{forumTopicSubject}}

Ja hesten og jeg har haft vores ridning ude på et sidespor, hvilket resulterede i at jeg var ked og hest, var tung at arbejde med..
jeg valgte at sige fra, og hoppe op uden sadel og bare i grime og et enkelt træktov - uden at der var andre omkring os.. Dette vendte hele situationen 180 grader, og hest og rytter kunne igen samarbejde.. Efter et par gange uden sadel og bare i grime tænkte knolden ikke længere men nød bare turen, af rutine blev der lagt an til et galop spring, (den dårlige volte) og 1.2.3 hesten slog i rigtig galop - hmm tænkte rytteren det måtte være en fejl, så ned i trav igen, også nyt galop signal og 1.2.3 hesten slog an i rigtig galop igen - jeg var græde færdig, det vi har arbejdet på siden vinters fungerede nu og bedst af alt, Chico viste arbejdsglæde igen.. Jeg tænkte at der måtte så også arbejdes lidt i longen da jeg var træt af at han skød skulderen og kastede sig rundt i longen.. jeg lagde cordeo på ham og lige pludselig var alle ting bare på plads, han løb ikke rundt men var afslappet.. efter en lille måneds tid tænkte jeg hmm - måske hvis jeg nu logerede ham i 3 minutter og der efter leger med ham på banen (ingen af de,m han går på fold med leger, så jeg må agere lege ven for en stund smiley ) han hoppede rundt som et lille føl smiley også skete det magiske (efter krudtet var brændt af ) han blev i en 20m cirkel rundt om mig, selvom han havde mulighed for at lade være.. Jeg var overrasket og stolt af min lille pony både at kunne skridte rundt men også i en slow jog.. pave stolt er hvad jeg er.. og det er helt sikkert noget der skal vises frem når vi skal på ridelejr i august smiley

det var lige lidt glæde der skulle deles med jer - håber det er okay

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HURRA - løslongering
Kommentér på:
HURRA - løslongering

Annonce