{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Weeah ;D Dejlig dag ;) {{forumTopicSubject}}

Ja, mange opretter jo de hersens glædesindlæg, og må altså også lige oprette en nu, for der er da sket så meget dejligt i dag ;D

For det 1.: Kurt ser ud til at være i bedring med sin kodeledsforvridning, ikke sindsygt meget, men det er da altid noget at det går fremad ;D

For det 2.: Har bestilt et hovedtøj fra Tika til Frida, og den kom i dag smiley Skulle jo selvfølgeligt have den på hende, og neeeej hun var da så fiiin smiley Min dygtige lille prupony smiley
Det er nu så rart at have en plag (ja, det er vel egentligt det de er, indtil de er 3 ;)?), der er så rolig, og tager nye ting så roligt smiley
Var også ude og gå en bette tur med hende, med hendes trense, har ikke engang haft hende i en måned endnu, og da jeg fik hende kunne hun virkeligt ikke rigtig noget smiley Og nu kan hun trækkes med, stå bundet, få løftet hove (eller, næsten da, baghovene driller lige lidt endnu ;)), og nu har vi sørme da også været ude og gå vores 2. tur smiley Uha da da jeg er en stolt hesteejer lige nu ;D

Og for det 3.: Red Mags i dag, eftersom jeg ikke kunne i går pga. der var nogle der brændte Sankt Hans bål af lige ved siden af ridebanen -.-'
Hun havde også den nye trense på, da jeg skal have den med til hende på ridelejr her om små 5 dage smiley Hun gik simpelthen SÅ godt smiley Både i spring og dressur smiley
Føler mig nu HELT klar til ridelejren, kan slet ikke vente smiley

Ooog lige lidt billeder af i dag smiley

Frida:
(link fjernet)

(link fjernet) - SMIIIIIIL smiley

(link fjernet)

Maggie:
(link fjernet)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1003410_151917568332174_711075840_n.jpg

(link fjernet)

(link fjernet)

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1044574_151917624998835_935079056_n.jpg

(link fjernet)

(link fjernet)

Og kan med det samme sige, at ja, jeg har introduceret min toårs for bid, og nej, hun tager ikke skade af det, og nej, selvfølgeligt har jeg ikke kontakt til biddet, derfor rebgrime smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weeah ;D Dejlig dag ;)
Kommentér på:
Weeah ;D Dejlig dag ;)

Annonce