Tilridning :) {{forumTopicSubject}}
Hej piger..
Nå, der har været nogle ret "øv" indlæg fra mig omkring min hoppe.
Problemet ER løst. det var en vallak, som skabte al balladen.. -.- (typisk mænd)
Nå, men nu rykker min lækkermås og jeg os sindsygt meget.. men jeg vil rigtig gerne have nogle råd og tricks til tilridningen..
Hvad har I selv gjort?
pt kan hun have trense og sadel på.
Gå i longe på begge volter i skridt og trav.
hun kan stå pænt i stalden, hun stopper bag mig, når jeg stopper op. hun kan diverse kommandoer. (stå, bliv, skridt, trav, space)
hun er ved at blive ryttervant. så sys jeg er ret god med i betragtningen af da jeg fik hende, var hun en rigtig møg kælling.. stejlede, dansede og stak af mv. (købt 30 april)
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.792
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.972
Og gerne gå-ture i skoven, det er guld værd. Både så de får set en masse, bakke træning, og opdragelse. De reagerer ikke ligeså let , når de ser noget farligt, som hjemme på banen.
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.792
så har ikke måtte gå så meget på foden, men hun blir trukket til og fra folden der er ca. 1km hver vej..
Hun kan bakke, bare ved at jeg siger "bak" til hende.
men helt klart.. flere gå ture, så hun kan møde nogle farlige ting.. se noget andet osv..! desværre har vi bare ikke en skov i nærheden, der må rides i.. der er dog ved at blive søgt om tilladelse..
Vi mødte faktisk en "sprøjte" på vej ned til folden igår.. og den var hun pisse ligeglad med..
Tilridning :)