{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Hjælp/råd søges.... {{forumTopicSubject}}

hej hg
Jeg er desværre kommet til et stadie i min ridning, hvor jeg ikke længere føler jeg kan komme videre. Jeg modtager ikke undervisning pt.
Jeg er en lidt nervøs rytter, som er en smule nervøs for at galopere på bane med min hest. Han mangler balance og kan kun venstre galop. Han laver kontra på højre volte hele tiden, som om han ikke helt forstår hvad han skal. Han løber selvfølgelig lidt hurtigere når han mangler balancen. Men i longe bukker han og løber/river sig væk så jeg ofte ikke kan holde ham. Jeg startede et par stævner i vinter på ham, med gode resultater, men er nu frustreret over jeg ikke føler jeg pt. ved hvad jeg gør for at komme videre, vil gerne et niveau op:)

- Jeg har haft to ryttere på ham i galop i vinters, hvor han uanset hvad de gjorde stadig gik kontra?
Spørger kun til råds herinde, da jeg mener jeg kan bruge flere forskellige synsvinkler på dette. Og håber jeg kan arbejde med noget selv, både med hesten, men også med mit problem.
- skal lige siges at min hest er absolut sød og rar og aldrig har bukket med rytter eller andet. Og er kun faldet af en gang, så aner ikke hvor nervøsiteten kommer fra ???

- resultater osv kan i se i min profil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp/råd søges....
Kommentér på:
Hjælp/råd søges....

Annonce