{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

MIN HEST ER LÆSSEVENLIG! Efter 3 års ''kamp''! {{forumTopicSubject}}

Jeg er dybt lykkelig idag.. Jeg kan ikke stoppe med at smile, og jeg er flere gange ved at græde af bar' glæde!..
Jeg skulle ud til hesten, og ride og min veninde havde lovet mig for 2 uger siden (ca.) At hun gerne ville tage ud og køre tur med min hest fordi far ikke selv har kortet til det.. Kimse har altid været dybt rædselslagen for trailere, og har haft mange problemer med aldrig at kunne få hende op. Jeg har haft masser af tålmodighed, så jeg ville ikke ringe til en horsemanship træner og få hende op.
Men her i vinters/efterår har jeg endelig kunne få hende op, men der er ingen som kunne køre, og hun har været usikker ved at stå deroppe.
- Dog har jeg her på det sidste lagt mærke til at hun er kold i røven nu, og så ville jeg have at det skulle være! Så vi var ude og køre en tur.. MIN HEST KLAREDE DET FANTASTISK! Hun gik lige op, og stod pænt stille under turen, dog havde hun svært ved det når vi holdt stille på gården.. hahaha! Og dog blev hun nød til at rykke lidt på sig pga balance osv. Men jeg er så stolt af hende, også fordi at hun var tæt på at bakke ned da jeg tog hende op, så jeg blev nød til at holde igen i tovet hvilket hun ville spasse helt ud og stejle og bakke ned igen. Men hun gav efter og stod BUM stille!

Jeg håber i kan følge mig lidt? Jeg er totalt happy, og jeg er bare så glad! også fordi hun var umådelig dejlig under ridning, var bare så god til at søge frem og ned. Jeg har haft verdens bedste dag idag!.. hvad med jer? smiley
btw. Så var der intet da hun skulle ud igen, hun var ikke stresset og slet ikke varm! Åh gud jeg er glad! Og så er hun herre god til at bakke ned.. Hun bakker helt lige! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MIN HEST ER LÆSSEVENLIG! Efter 3 års ''kamp''!
Kommentér på:
MIN HEST ER LÆSSEVENLIG! Efter 3 års ''kamp''!

Annonce