623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Ligger sig ned i galop Ligger sig ned i galop

Hejsa Alle

Jeg har denne dejlige vallak som jeg idag for første gang longerede efter 2måneder i udlån..

Inden udlån galopperede han super fint i longen, havde godt lagt mærke til at han lå utrolig meget ned i galop da jeg var ude og hilse på ham samt red ham men tænkte ikke så meget over det før idag hvor jeg virkelig kunne se det tydeligt..

Hvad kan dette skyldes ?
Der er self. balancen, men han er trænet de sidste 2måneder og i skridt og trav virker han til at have super balance og inden han tog herfra var han også en hel del mere lige i galoppen

Håber det giver mening..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ligger sig ned i galop
  • #1   20. jun 2013 Min gør det. Værst på den ene volte.
    Der skal træning til med overgange og så lad hesten galopere ligeud frem for rundt!!

• #2   20. jun 2013 Synes bare det er mystisk at han gik fint rundt for 2måneder siden men nu nærmest ligger ned og det er som sagt ikke kun i longe :S

Ved ikke om det bar er mig der er mærkelig..
    Men kan det have noget med spændinger at gøre på nogen måde ?

• #3   20. jun 2013 Jamen hvis han i udlånet er redet forkert og derfor mangler muskler og balance så er det ikke underligt at han nu ikke kan holde balancen. Og balance i longe er sværere end man tror..
    Du kan få ham tjekket af en fys eller massør, men personligt tror jeg de vil sige at han mangler muskler og balance og at det skal trænes væk..

• #4   20. jun 2013 Under udlånet blev han redet frem og ned og har egentlig en hel del muskler nu og virker ikke til at mangle balance (billedet er over 1måned gammelt)..

Men ja det er jo nok noget der skal trænes..
    Og jeg tror ikke det ikke er svært med balance i longe jeg ved det er svært og møg hårdt for dem, og hvis det kun var der han gjorde det ville jeg slet ikke skænke det en tanke..

Men ja noget må der jo være sket i galoppen under udlånet ØV

• #5   20. jun 2013 Måske har han ondt et sted? smiley

• #6   20. jun 2013 Karla
    Var også min første tanke men svært at sige for han er ikke rigtig en hest der rigtig viser hvis han har smerter lige som andre ville bukke eller andet :S
    Men må se om jeg kan få fat i hans massør

• #7   20. jun 2013 Ja okay..
    Min part lå også tit ned på et tidspunkt, og dengang havde hun Kolik smiley

• #8   20. jun 2013 Det jo ikke ligger ned som i ligger ned på folden det er du vel klar over ikke ?

• #9   20. jun 2013 Smil ..

• #10   20. jun 2013 Er jeg den eneste der får et helt andet billede? Jeg troede at du sad på hesten, red i galop og pludselig ville hesten ikke mere, så den samlede i svævefasen alle fire ben op under sig og bom! Så lå den der smiley
    Et ret sjovt billede.

Men tilbage til det seriøse, så har jeg også hørt en del om at ridning ligeud kan hjælpe.

• #11   5. jul 2013 Du skulle bare have ladet være med at udlåne ham? xD
    Ej undskyld bare mig?!

• #12   5. jul 2013 Team Felix
    Hvorfor skulle jeg det ? havde ikke tid til ham og havde ikke lyst til at ride ham efter et styrt, så han stod bar på folden og kiggede og blev tykkere og tykkere..

Nå men en lille update..
    Det viser sig efter besøg af massør at han under udlån er blevet redet på forparten og derfor er super muskuløs i forparten men ingen muskler har i bagparten..

Så ja nu skal jeg ind og træne hans bagpart

Kommentér på:
Ligger sig ned i galop

Annonce