634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Svigtet....Ikke ret sjovt og fair... Svigtet....Ikke ret sjovt og fair...

Lavet en aftale med min stald veninde om at vi skulle træne sammen i dag da hendes hest skulle være støtte for min plage da han har blevet bange for ridebanen (især dele af den..) Vi aftalte vi skulle mødes når hun var færdig på arbejde kl. 14. Hun skulle bare hjem og skifte først...Jeg tog så direkte i stalden efter mit arbejde og var der en time før aftalt da jeg ikke kunne nå at være ret meget hjemme. Lidt i kl. 14 skrev jeg til hende at jeg sad i stalden nu og hvis hun blev forsinket om hun så ikke ville give besked...Hørte intet...Kl blev 15 og jeg prøvet at ringe hende...hun tog ikke tlf...Jeg valgte så at hente min hest og se hvad jeg kunne få til i dag. Han blev striglet og spulet og nusset meget omhyggeligt i håb om at hun kom....Jeg tog han så ud på ridebanen sammen med noget dejligt græs og måtte træne alene...Kl. 16. ringte jeg til min mand og sagde han skulle hente mig kl 16.30. da hun ikke var kommet.....Fedt!!! Havde tidlig fri og kunne have været tidlig hjemme hvis hun bare havde aflyst, taget tlf e.l. Er ret sur da hun kunne i det mindste have ringet, sendt sms e.l. Håber hun er ok.....
Oplever I tit at blive svigtet på aftaler???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svigtet....Ikke ret sjovt og fair...
  • #1   18. jun 2013 Oplever ofte svigt... Har vænnet mig til man ikke kan stole på omverdenen desværre! Så de aftaler jeg laver er altid med forbehold ifht migselv, fordi jeg er bare for vant til at blive brændt af og såret...

Det er smadder tarveligt, og jeg synes aldrig det r ok at brænde nogen af og da slet ikke uden at gi lyd fra sig, men man kan jo tænke der måske er sket noget der gør hun har været udefor rækkevidde. Håber du finder ud af hvorfor og at "undskyldningen" er iorden..

• #2   18. jun 2013 Ej hvor træls!

det der med at blive svigtet er pretty much mit liv lige for tiden.. it sucks.
    Men jeg har da vænnet mig til det.

• #4   18. jun 2013 Jeps. Jeg skulle mødes med min veninde.. Skulle oven i købet hente hende nede ved hendes skole (jeg tager bussen lige forbi når jeg skal ned i byen) så der stod jeg uden for hendes skole med to varme kakaoer og ingen veninde. En halv time senere fik jeg endelig fat i hende og der var hun taget hjem... Lorte dag. Det pissede ned så jeg var noget våd og kold og kakaoerne var jo heller ikke varme så længe

• #5   18. jun 2013 jep! Og desværre er der nogen mennesker der ikke kan finde ud af at melde afbud!
    Men det kan jo os være den var gået død for strøm så hun ikke har kunne skrive til dig jo!
    Eller at noget kom i vejen, så hun måtte skynde sig! smiley

• #7   18. jun 2013 Hun skrev li at de var ankommet nu lidt forsinket og at vi måtte se om vi kunne prøve til weekenden da hun og søsteren skulle ride på en anden bane senere.....Ingen undskyldning....Intet....Gad faktisk ikke svare hende og har heller ikke tænkt det.....

• #9   18. jun 2013 Ja det er jo almindelig høflighed....Er faktisk stadig mopset over det selv flere timer senere.....

Kommentér på:
Svigtet....Ikke ret sjovt og fair...

Annonce