{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Hvordan får jeg vendt forholdet? {{forumTopicSubject}}

Åha, ja.. Jeg ville opgive alt min træning for at min hoppe kom mig galoperende og vrinskende i møde på folden.
Men selv efter næsten fire år er dette ikke sket..

Min islænder er 16 år og har gået turistridning. Derfor er hun blevet redet af vidt forskellige personer hver dag.

På et eller andet tidspunkt i hendes liv er der sket noget, noget som har gjort hun har en kæmpe mistillid til mennesker. Jeg har aldrig set noget lignende ved nogen anden hest. Hun er virkelig <i>anderledes</i>.

Hun gider ikke komme på folden, og det er næsten som om hun har 'lukket ned' og hun ligner en der tænker 'så længe jeg gør hvad der bliver sagt så får jeg nok fri'. Men det er i en sindssyg høj grad.
Jeg har haft hende i snart fire år, og det er som om vi har ikke et forhold der hedder ven/ven, men et forhold der hedder kollega/kollega. I dag blev jeg så ked af det bare af at sidde og tænke på det.

Jeg vil så gerne vende forholdet rundt så vi bliver venner. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det? Hvordan jeg skal 'åbne' hendes skal og få hende til at kunne lide mig og engagere sig i træningen og lytte til mig.

Er der nogen som har nogle gode idéer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får jeg vendt forholdet?
Kommentér på:
Hvordan får jeg vendt forholdet?

Annonce