er super glad :D {{forumTopicSubject}}
jeg har lige fået et flip, hvor jeg bare ikke kunne lade være med at dele det med jer
som nogle her inde nok ved har jeg haft mange ride problemer med min traver major, desværre.
Meeeeen... nu er det blevet SÅ godt at har faktisk sprunget på ham og redet ham UDEN nogen som helst problemer, er så lad, for havde virkelig været ude i på et tidspunkt at han måske skulle slagtes fordi at han prøvede at stejle mig ned og sparke mig, men nu er han så sød og år hjælp hvis jeg skal bruge det, er rigtig glad for at jeg flyttede ham, ja det er 40 km væk, men det er fandme også de km værd, han har ALDRIG opført sig så flot før, han er så dygtig, at jeg faktisk er stolt over at kunne kalde ham min hest, og har aldrig været det før (kun når folk har kunne lide det med hans øjne) men nu... nu er han jo meget som min drømmehest <3<3<3<3<3<3
ja, der vil sidde nogle og tænke "hendes hest kan springe, og?" og "hvorfor er hun glad for det?" og det skal jeg sige jer, det har været sådan at jeg slet ikke har kunne ride ham, han har "stejlet" og bakket ud af banen og snurret rundt og ville intet, og bare 2 måneder ude ved en (vil ikke nævne navn, da jeg ikke tror at man må?) og så kan jeg ride ham uden problemer og han høre efter selv om jeg er "nybegynder" og aldrig har sprunget før, osv. så ja, jeg er fandme stolt af ham!<3
jun 2010
Følger: 33 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 1.092
Min pony løber rigtig meget på tur, og det er vi også ved at have løst!!:-) forstår dig virkelig!!!:-) Tillykke tillykke!:-D
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
har haft ham siden november 2011, og kan først ride ham rigtigt nu, og det er lang tid at gå uden at ride når man har en hest man har købt i tro om at han kan rides godt osv
tak
nov 2008
Margrete&Dominique : held og lykke med dit problem
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
- men forresten, er det ikke dig der har prøvet at sælge ham på et tidspunkt? ikke for at være ond eller noget, men synes bare ikke du nævnte dengang at der var problemer:/
nov 2008
for mig er det jo et KÆMPE skridt frem
jo, jeg prøvede at sælge ham, og jo jeg nævnte problemerne med at han ikke kunne rides på bane
Tak
nej
tak:P
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
nov 2008
vil slet ikke have ham flyttet på et tidspunkt, men afstanden er dsv rigtig stor så en dag skal han jo
Det var virkelig den bedste beslutning jeg nogensinde har taget omkring major at få ham lyttet ud til dig
apr 2010
Og tusind tak I kan da bare flytte tættere på så behøver i ikke at flytte ham
apr 2010
nov 2008
ja, men dsv, kan vi ikke flytte, har ikke råd til indskud
Kommer satme også til at savne dig, det er altså bare pisse hyggeligt der ude
ja, XD sådan er min mor når hun først går igang
kan godt forstå det
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 4 Svar: 177
Min springpony (jeg er dressurrytter) har også stejlet, bakket og været nærmest umulig at ride dressur på, men for ca. 2 måneder siden startede jeg på ny med at ride hende fast, og så kunne jeg få hende til bidet med det samme uden hjælpetøjler:) Ponyen og min søster sprang for kort tid siden deres første LA og VANDT:)
I går startede jeg mit første dressurstævne i 2 1/2 år på min nye 6-årige lånepony, som jeg fik for en måned siden. Vi vandt LC1 med 69,58% og LC3 med 72,08%
Så jeg er også vildt glad!:)
nov 2008
det er bare en fed føelse når man kan se det går frem
er super glad :D