549 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Glædesindlæg!! - STOLT!! Glædesindlæg!! - STOLT!!

Ville lige dele min glæde over min stjernepony! smiley
Vi har været til et minibitte øvestævne for sjov, i dag. Havde slet ikke regnet med at kunne gøre det når nu jeg er hesterytter på min bette pony, og så rider vi oven i købet bidløs smiley Vi startede LC2 (originalt havde vi meldt til LB1, men kunne mærke at det slet ikke ville gå, så det blev ændret) og min tossepony havde besluttet sig for at være forårskulret og tænke på ALT andet, end tilnærmelsesvis at gå pænt smiley men ligemeget, så havde jeg da noget at grine af xD (Det havde været endnu sjovere hvis jeg havde taget den LB1, HAHAHA! Kæft det havde været godt xD) Men vi fik deltagerroset smiley (og vi red ovenikøbet med kapsun for anden gang og første gang var kun hurtigt i 5 minutter smiley og så lærte jeg programmet aftenen før xp)
Vi skulle så også springe LD (70) og LC (80). Til undervisning sidste uge har vi sprunget dobbeltspring på ca. LA* (forreste var 80, bagerste var 95, 2 galopspring imellem) og i torsdags til træning sprang vi LB bane (90) for største gang! Så det kører bare lige nu! I LD'en havde vi en refusering på en regnbuefarvet okser (som vi før har haft problemer med) så ingen chance der smiley
I LC'en smuttede der en bom så heller ingen chance der, men var så stolt alligevel! Vi kom over regnbuen i første forsøg! smiley
Og vi har gennemført et springstævne uden at blive disket! ;D

Jeg regnede med at vi igen ville få deltagerroset, men da der så var præmieoverrækkelse, blev vi kaldt ind sammen med 1. 2. Og 3. Pladserne smiley
Jeg var snotforvirret, for der var også andre end os der skulle have deltagerroset, og vi var ikke 4. Plads. smiley
1. 2. Og 3. Pladserne bliver uddelt og jeg var stadig snotforvirret smiley
Så bliver der fortalt at vi får ærespræmie for bedste samarbejde (og bedste behandling af pony)!! smiley Kæft jeg blev overrasket og glad!! WOW! smiley
Bagefter fik jeg denne kommentar fra en af arrangørerne: "Det er rart at se så meget kærlighed og en der behandler sin pony så godt!"
Uuuuh jeg voksede lige 10 centimeter der xD Det varmede! smiley Jeg er så stolt af Bassen og så glad!! Jeg kan slet ikke forstå det smiley

Så nu hænger dagens "høst" (HAHA! xD) på min væg! ;D

Kender i det? Den der følelse af lykke og stolthed, der bare gør en overglad! smiley :D

Derudover lige en sidespring: Apple, den bette hyps jeg rider har mig og ejer haft lidt problemer med, men i dag var hun bare en stjerne! Så sød! Virkelig skønt! Hun "brokkede" sig ikke det mindste og søgte selv ned i trav smiley

Så har virkelig haft en super dag! Kan bare mærke det helt ned i maven! smiley :D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædesindlæg!! - STOLT!!
Kommentér på:
Glædesindlæg!! - STOLT!!

Annonce