Glædesindlæg!! - STOLT!! Glædesindlæg!! - STOLT!!
Ville lige dele min glæde over min stjernepony!
Vi har været til et minibitte øvestævne for sjov, i dag. Havde slet ikke regnet med at kunne gøre det når nu jeg er hesterytter på min bette pony, og så rider vi oven i købet bidløs Vi startede LC2 (originalt havde vi meldt til LB1, men kunne mærke at det slet ikke ville gå, så det blev ændret) og min tossepony havde besluttet sig for at være forårskulret og tænke på ALT andet, end tilnærmelsesvis at gå pænt
men ligemeget, så havde jeg da noget at grine af xD (Det havde været endnu sjovere hvis jeg havde taget den LB1, HAHAHA! Kæft det havde været godt xD) Men vi fik deltagerroset
(og vi red ovenikøbet med kapsun for anden gang og første gang var kun hurtigt i 5 minutter
og så lærte jeg programmet aftenen før xp)
Vi skulle så også springe LD (70) og LC (80). Til undervisning sidste uge har vi sprunget dobbeltspring på ca. LA* (forreste var 80, bagerste var 95, 2 galopspring imellem) og i torsdags til træning sprang vi LB bane (90) for største gang! Så det kører bare lige nu! I LD'en havde vi en refusering på en regnbuefarvet okser (som vi før har haft problemer med) så ingen chance der
I LC'en smuttede der en bom så heller ingen chance der, men var så stolt alligevel! Vi kom over regnbuen i første forsøg!
Og vi har gennemført et springstævne uden at blive disket! ;D
Jeg regnede med at vi igen ville få deltagerroset, men da der så var præmieoverrækkelse, blev vi kaldt ind sammen med 1. 2. Og 3. Pladserne
Jeg var snotforvirret, for der var også andre end os der skulle have deltagerroset, og vi var ikke 4. Plads.
1. 2. Og 3. Pladserne bliver uddelt og jeg var stadig snotforvirret
Så bliver der fortalt at vi får ærespræmie for bedste samarbejde (og bedste behandling af pony)!! Kæft jeg blev overrasket og glad!! WOW!
Bagefter fik jeg denne kommentar fra en af arrangørerne: "Det er rart at se så meget kærlighed og en der behandler sin pony så godt!"
Uuuuh jeg voksede lige 10 centimeter der xD Det varmede! Jeg er så stolt af Bassen og så glad!! Jeg kan slet ikke forstå det
Så nu hænger dagens "høst" (HAHA! xD) på min væg! ;D
Kender i det? Den der følelse af lykke og stolthed, der bare gør en overglad! :D
Derudover lige en sidespring: Apple, den bette hyps jeg rider har mig og ejer haft lidt problemer med, men i dag var hun bare en stjerne! Så sød! Virkelig skønt! Hun "brokkede" sig ikke det mindste og søgte selv ned i trav
Så har virkelig haft en super dag! Kan bare mærke det helt ned i maven! :D
aug 2008
Følger: 134 Følgere: 126 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 286
Tillykke!
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.843
Lige præcis! Vi fik sådan en god oplevelse med i bagagen begge to!:D
aug 2008
Følger: 134 Følgere: 126 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 286
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.843
Glædesindlæg!! - STOLT!!