{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

forandringen {{forumTopicSubject}}

hej. jeg startede med at ride denne palomino for cirka 2½ år siden, da jeg startede med at ride ham, red vi med treringsbid, martingal(os i dressur) jeg havde springvest på og selfølgelig ridehjelm. jeg var bange for at falde af ham, fordi han kunne ikke stoppe, han havde lært at et tag i tøjlen betød buk nakken og løb hurtigere. men så ændrede vi træningen helt. jeg havde et mål vi skulle nå sammen, men jeg troede ikke på at jeg nogen sinde vil kunne nå det mål. men jeg har lige opnået det mål!. målet er at jeg kunne ride ham uden udstyr, kun med cordeo på! og det kan jeg, her den anden dag, red jeg rundt kun med cordeo(uden saddel) og travede og han var bare så fin! han drejede, stoppede, bakkede osv, når jeg bad ham om det! og igår (godt nok med saddel) red vi igen udenfor og han travede så fint rundt!

her er der en lille video af det smiley https://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=10200381255626407&notif_t=like

men har i prøvet at opnå et mål, som du troede du ikke vil kunne opnå? det er så fedt syntes jeg! smiley hvad er dit mål med din hest/pony, hvad vil i gerne kunne sammen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forandringen
Kommentér på:
forandringen

Annonce