{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Balance !!!!
  • #4   14. maj 2013 stil dig op i læt sædde og læn dig for over, også tag armene ud til hver sin sidde, uden at holde i nogen, vis du har en lukket ridebane,eller en der kan longere dig, så gør det i starten i trav.

Efter jeg er begyndt at ride military er min balance bliver meget bedre fordi jeg står næsten hele turen rundt.

• #6   14. maj 2013 Ja jeg kan cykle uden hænder op og ned af små bakker ( jeg har prøvet at cykle 7 km næsten uden hænder op og ned ag små bakker ) Så du mener uden bøjler i trav i ned sidding smiley Tak for hjælpen det vil jeg prøve .... smiley da det ikke er så sjovt at glide af smiley smiley

• #7   14. maj 2013 Hvordan ben øvelser ?

• #8   14. maj 2013 Okay så en masse læd sæde ?

• #9   14. maj 2013 Start uden sadel i skridt og når du er sikker på det går du videre med trav osv smiley

• #10   14. maj 2013 Smid bøjlerne og fortsat med at ride uden sadel, men i dit eget tempo. Husk at kigge lige frem hele tiden, for synet er yderst afgørende for din balance. Slap af og brug mavemusklerne, og lav evt. øvelser som at røre hestens ører, din egen tå, osv. først fra stillestående og dernæst i skridt. En anden god idé kan være at sidde uden hænder, konstant opmærksom på din opstilling, imens en hjælper trækker hesten - det tvinger dig til at bruge din krop og ikke smide balancen over i tøjlerne smiley

Du kan også træne din balance fra jorden, fx på en gymnastikbold, eller i form af ganske simple øvelser som at stå på ét ben, også med lukkede øjne, armene over hovedet, mv. Er jeg sikker på, at du kan finde en masse om på motionshjemmesider. Og som en sidste ting er det super effektivt at træne med hulahopring så tit som muligt, da det fremmer dit sædes fleksibilitet og derved får dig til at sidde bedre.

• #11   14. maj 2013 Okay smiley også til opvarmning i trav ? alser let ridning ????

• #12   14. maj 2013 Jeg fik en KANON balance på den hårde måde... Jeg red uden sadel på en sød lille pony som blev så glad når det gik hurtigere end skridt så hun bukkede hele tiden smiley (specielt i galoppen) jeg er faldet af mindst 100 gange smiley Oh gard det var tider smiley

• #13   14. maj 2013 Okay Johanne smiley Tak jeg kan stå på hende smiley

• #14   19. maj 2013 Husk du bare skal komme til mig hvis du skal bruge hjælp Rebekka smiley Jeg er jo tit i stalden. Jeg skla nok hjælpe dig når du får brug for det og du skal bare sige til hvis jeg skal "undervise" dig når du rider i weekenderne smiley
    Jeg har undervist nogle hvor deres hest aldrig har gået bedre end når jeg har været der sååå smiley Lidt god er man vel smiley

• #15   20. maj 2013 Juhuuu smiley I går galoberede jeg uden bøjler smiley

Kommentér på:
Balance !!!!

Annonce