{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Hvad er dagen gået med? {{forumTopicSubject}}

Hvad har i lavet idag?
Jeg stod op ved en 9 tiden og tog ud for at lukke heste ud. Så lavede jeg lidt arbejde fra jorden af med Cassie (HMS), lukkede hende ud, gav hø og kørte hjem igen.
Så gik jeg igang med at rydde op, og pakke julegaver ind, og nu sidder jeg og prøver på at tage mig sammen til at lave min stil færdig og få støvsuget xD

Jer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er dagen gået med?
  • #1   10. dec 2006 jeg er på arbejde (24) timers vagt....

sidder og dagdrømmer om mit stævne igår

• #2   10. dec 2006 har været til ridemærke prøve fra kl 9 og kom hjem kl 14 smiley ellers har jeg bare kedet mig og nu skal jeg ud til barley..

• #3   10. dec 2006 redet en lille tur... i vandet... der er jo blankt vand over det hele hjemme ved mig, pga. vejret....

• #5   10. dec 2006 Har været herhjemme.., Var ude og spille fodbold igår også "brækkede" jeg mijn storetå.., rigtig øv!!!

• #6   10. dec 2006 har dovnet den hele dagen, smutter nu skal ride..

• #7   10. dec 2006 möjn;D

• #8   10. dec 2006 har ikk været ude ved larry idag:S har været ude at fælde juletræ med familien og været til julehygge med glögg og æbleskiver... skal til at lave konfekt nu:D

• #9   10. dec 2006 Jeg har sovet med en af mine venninder. Vi stod op klokken 11. Vi gik ret sent i seng i går, såå smiley Plejer ellers ikke og sove så længe, men det kunne jeg godt nok i dag . Heeh. Da vi havde fået morgenmad, og set pyrus tog vi ned for at ride. Vi red en tur i skoven. Det var rigtig dejligt. Vejret var bare super :bb Derefter tog vi hjem for at se dvd, drikke kakao og spise nybagte boller . Rigtig hyggeligt smiley Lige nu har jeg lige skrevet et engelsk brev vi skal aflevere i morgen. Tror snart jeg vil ned i bad, for skal til 18 års fødseldag i aften smiley

• #10   10. dec 2006 Rocky (labrador) fyldte 2 år idag, så vi var tidligt oppe for at hente rundstykker og brunsviger og dække bord med lys osv, og så skulle der ellers pakkes ud. Resten af dagen blev brugt på at samle gavepapirs-rester sammen =)

• #11   10. dec 2006 Stod op kl 9, kørte i stalden og red tur med to tøser. Så blev min hest halt og vi skridtede skoven igennem. Så blev han sadlet af og kom ind i en tom boks mens jeg mugede hans og gav halm. Så fik han lidt gulerødder og jeg hjalp med at ordne resten af stalden så kørte jeg hjem og tændte computeren, nu sidder jeg så her..!
    Kører op til ham lige om lidt!

• #12   10. dec 2006 Hm, har gået rundt i nat'tøj til 12 tiden, men så var det ellers også bare ud til mine ponyer d: . Først red jeg en tur på tot, men lige da det var aller' sjovest. Kom vi til nogle jægere som jeg ikke kunne ride forbi for så ville de bare blive sure /; . Men så red jeg bare tilbage og red en anden vej . (så den første jule sne i år, det var bare på en sø ? d: ). Da tot var sat ud på fold, havde jeg ikke tid til at ride min hoppe fordi at vi skulle have gæster /; . Men så strilede jeg hende bare for groft' heh . Hun ble´v også lige vasket i dejligt varmt vand . ellers har jeg ike rigtig lavet noget .

• #13   10. dec 2006 Jeg sov til kl 9 - halv 10 , så fjerner og spiste også tog jeg med de gamle ud og købe julegaver.... da jeg kom hjem cyklede jeg med min bedste veninde ( hende jeg aldrig ser mere ) .. da jeg kom hjem prøvede min far og jeg at flyve med en lille helikopter inde i stuen, Fuck - det var grineren! ;D Taha!!! det var lige så tårerne trillede ned af mine kinder smiley
    Nu har jeg lige rettet dansk stik og printet den ud. Skulle egentlig lave tysk til imorgen + tysk stil, men det når jeg ikke.. nu skal jeg ned til hesten og bagefter hen og hente mad på pizzariaet ...
    Så i bad, måske lidt tysk stil og i seng.

• #14   10. dec 2006 Jeg har lavet ingenting, og så har jeg været ude og ride på emil. Nu skal jeg skrive tysk smiley

Nåede desværre ikke ned til Flips, men det bliver taget revance i morgen. Der bliver det den helt store strigletur og 15 min. skridt på banen smiley

Kommentér på:
Hvad er dagen gået med?

Annonce