Aaaaw min søde hop-hest da! Aaaaw min søde hop-hest da!
Jeg er begyndt at ride en unghest ved navn Forglemmigej.
Jeg vil få halvpart på hende, når jeg er færdig med min efterskole, men indtil nu rider jeg hende i ferierne. Og så bliver hun reddet af min gode veninde
Det går rigtig, rigtig godt med hende. Hun har forbedret sig rigtig meget, og i dag trænede vi galop og schenkelvigninger. Hun skal stadigvæk løbes i gang, men målet er jo, at hun skal kunne galoperer en hel volte. Så skal der arbejdes med selve anspringet senere.
Det med schenkelvigninger var den første gang hun prøvede det, og hun klarede det sååå fint! Jeg er virkelig stolt af hende. Hun flyttede sig 5-7 meter fra midterlinjen, da vi forsøgte sjette gang. Så jeg kan ikke være andet end stolt.
Det går virkelig frem af med hende. Hun bliver "kun" 4 til sommer, og kan rides i skridt og trav uden større problemer. Og også i skoven. Hun er simpelthen så lærenem og har et fantastisk sind. Hun er roligere end en del af de ældre heste, og bliver sjældent bange for noget. Hun er bare så deeeejlig <33
Ville bare dele min glæde 8D
nov 2010
Følger: 54 Følgere: 57 Heste: 2 Svar: 164
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.748
Regner med at lære hende at blive reddet bidløst, fordi hun reagere super godt på hjælperne. Tænker at bidløst ville være rart for hende engang imellem ^^'
Aaaaw min søde hop-hest da!