{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Hvordan trækker i en hest??:-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Sidste år var jeg hjælper på noget sommerskole halløj:) Og den sidste dag sagde de så vi skulle trække børnene (er selv 12) i et travprogram! Og de var altså 4 børn til en hest hvor der var en hjælper?? Og der skulle vi så løbe de der 4 travprogrammer (LC1)

Altså jeg kunne ikke men havde så også en hest som gik et mellem tempo så man ikke kunne løbe men heller ikke gå! Men jeg syntes det var hårdt og til opvisningen trak jeg ikke dels begrundet min astma...

.Er jeg den eneste der ikke ville kunne det? Så er jeg jo åbenbart i MEGA dårlig form men syntes godt nok de forlanger meget?? Syntes ikke jeg er i så dårlig form? smiley Man følte sig bare helt forkert når man ikke kunne holde det ud? Hvad syntes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan trækker i en hest??:-)
  • #1   22. apr 2013 Forstår ikke sammenhængen mellem din overskrift og tekstens indhold?

• #2   22. apr 2013 For det første synes jeg ikke at det har noget med HVORDAN man trækker en hest smiley
    Men altså, i realiteten har du muligheden for at sige fra hvis du ikke har lyst til at lave 4 trav programmer, der kunne du nævne grunden astma.
    Men altså, da vi ikke ved hvor lang tid det tog, hvor meget du løb/gik er det svært at sige om du er i dårlig form smiley Tag eventuelt nogle løbeture?

• #3   22. apr 2013 Enig team!

• #5   22. apr 2013 Jeg løber med hesten? smiley

• #6   22. apr 2013 Anikka: den kan rides både med og uden galop.

• #7   22. apr 2013 Altså jeg har også en lille smule astma, heldigvis ikke så slemt, men jeg ville også have problemer med det. Et enkelt program ville jeg måske kunne klare, men det var nok ikke noget jeg ville udsætte mig selv for. Jeg løber selv ture i skoven med min unghest, men der kan jeg jo selv stoppe når jeg kan mærke at jeg ikke kan klare mere.
    Jeg har før prøvet hvor jeg bare løbetrænede for mig selv at jeg kom til at presse mig selv for meget og besvimede. Det er farligt når man trækker med en hest, så det er helt ok for dig at sige fra overfor den slags..

En en anden ting jeg vil sige dig er så at det er en rigtig god ide at løbe træne og motionere meget når du har astma. Du er nemlig stadig i en alder hvor du kan vokse dig fra det, og der er størst sandsynlighed for at det sker hvis du kommer i god form.
    Jeg trænede ret meget da jeg var yngre og kunne tydeligt mærke at det gjorde en forskel på min astma.

• #9   22. apr 2013 Jeg tror ikke der er særligt mange der ville have kondi til at løbe rundt, på en tung bane i ridestøvler, med en hest. Programmerne tager omkring 4 min? så det er 16 min du skal løbe, så jeg tror ikke du er i dårlig kondi, det er meget normalt at man ikke kan det smiley

• #11   22. apr 2013 Hver Mandag hjælper jeg på et nybegynderhold og der løber jeg over halvdelen af tiden, hvis jeg skal hjælpe nogle der ikke kan ride selv og det synes jeg ikke er helt vildt hårdt, men jeg har jo selvfølgelig heller ikke astma smiley

Kommentér på:
Hvordan trækker i en hest??:-)

Annonce