Hvordan trækker i en hest??:-) {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Sidste år var jeg hjælper på noget sommerskole halløj:) Og den sidste dag sagde de så vi skulle trække børnene (er selv 12) i et travprogram! Og de var altså 4 børn til en hest hvor der var en hjælper?? Og der skulle vi så løbe de der 4 travprogrammer (LC1)
Altså jeg kunne ikke men havde så også en hest som gik et mellem tempo så man ikke kunne løbe men heller ikke gå! Men jeg syntes det var hårdt og til opvisningen trak jeg ikke dels begrundet min astma...
.Er jeg den eneste der ikke ville kunne det? Så er jeg jo åbenbart i MEGA dårlig form men syntes godt nok de forlanger meget?? Syntes ikke jeg er i så dårlig form? Man følte sig bare helt forkert når man ikke kunne holde det ud? Hvad syntes i?
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
jul 2011
Følger: 70 Følgere: 67 Heste: 4 Emner: 85 Svar: 748
Men altså, i realiteten har du muligheden for at sige fra hvis du ikke har lyst til at lave 4 trav programmer, der kunne du nævne grunden astma.
Men altså, da vi ikke ved hvor lang tid det tog, hvor meget du løb/gik er det svært at sige om du er i dårlig form Tag eventuelt nogle løbeture?
feb 2008
apr 2012
Følger: 101 Følgere: 68 Emner: 49 Svar: 745
feb 2008
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
Jeg har før prøvet hvor jeg bare løbetrænede for mig selv at jeg kom til at presse mig selv for meget og besvimede. Det er farligt når man trækker med en hest, så det er helt ok for dig at sige fra overfor den slags..
En en anden ting jeg vil sige dig er så at det er en rigtig god ide at løbe træne og motionere meget når du har astma. Du er nemlig stadig i en alder hvor du kan vokse dig fra det, og der er størst sandsynlighed for at det sker hvis du kommer i god form.
Jeg trænede ret meget da jeg var yngre og kunne tydeligt mærke at det gjorde en forskel på min astma.
jun 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 85
okt 2010
Følger: 51 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 422
Hvordan trækker i en hest??:-)