{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Værdi på hest? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Jeg rider en sød pinto, som jeg er blevet tilbudt for 25-30.000.

Mit problem er bare at jeg slet ikke synes den er det værd..
Kan i hjælpe med at vurdere?

Hesten er 8 år gammel, små 1,60.
Han er vallak og super rar i hovedet, men er begyndt at tænde meget, både hjemme og ude.
Jeg har nu været til sløjfespring 2 gange på den, ud over det har den aldrig set en stævneplads.
For nogle år siden red en dygtig rytter meget dressur på den, og den er fin bøjelig og rar at sidde på, men har ikke voldsomme færdigheder.
Kan gå schenkelvigning i skridt og trav, men er ret ustyrlig i galop pga mangel af balance..

Alt i alt en super sød, men "rå" hest.

Hvad ville i mene var en rimelig pris på den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værdi på hest?
  • #1   3. mar 2013 15.000-20.000 nu har jeg så ikke set hesten smiley

• #3   3. mar 2013 omkring 20-25.000 synes jeg, men ja jeg har jo ikke set den, så dette er bare ud fra hvordan den lyder smiley

• #4   3. mar 2013 Kunne du evt. smide et billede ind. Hvad med tavle? Er den blevet regelmæssigt redet og passet og plejet? Følger der noget med?

• #6   3. mar 2013 Når jeg kigger ham i din profil, står der da han er 165 cm, samt det ser ud til, han har stamtavle, kan dog jo så ikke se hvilken.. Men jeg kan se, at han tog rosetter med hjem til dig smiley
    Personligt vil jeg på ingen måde vurdere den, da jeg mener, det er en umulig opgave, uden at se hesten live, kende afstamning, se den under rytter og reelt vide, hvad den kan og ikke kan.
    Alt i alt lyder det jo i din profil, som en fin hest. Og vil sælger have 25-30.000,- så er det vel prisen, medmindre du kan snakke med denne om en mindre pris..

• #7   3. mar 2013 Sad og snakkede med ejeren af stalden idag, som siger at den er knapt 160 og uden papirer.. Har bare ikke fået ændret det under profil, da det først er kommet på tale idag smiley

Ja, hvis sælger vil have dét, er prisen sådan, spørgsmålet er jo om jeg vil give det, eller om den skal ud til anden smiley

Kommentér på:
Værdi på hest?

Annonce