så kom vi endelig igang! :D {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Vil bare lige ud med min glæde over min elskede hest!
Efter 6 lange måneder med skade og kun skridt i de 3½ af dem, er vi nu endelig kommet i genoptræning vi har fået interval programmer at ride efter, og pyha det er hårdt, selvom vi kun traver 6-8 min fordelt på 35 minutter nu. vi er forhåbentlig helt klar og frisk som før skaden, til den 1. feb! Kan slet ikke vente!
Og endnu bedre er bare, at hun går fantastisk nu, som om hun er blevet løsgjort efter den lange pause, så nu spænder hun ikke så voldsomt op mere, søger selv bidet, runder sig rigtig fint på volter, og gider endelig at lytte til de halve parader det næsten som en omskoling af hende, for hun har virkelig været svær at ride, men nu er det bare en kæmpe fornøjelse for både hende og mig
fandt der udover også ud af, at hun HAVDE bændelorm som frygtet, så ikke noget at sige til at krikken havde tabt sig og at jeg slet ikke kunne holde huld på hende så skal ned og hente ormekur til hende idag.
Lige et spørgsmål ang. bændelormsprøven - hvad har i andre givet for at få taget sådan en prøve? Excl. medicin? Jeg skal give 1200 kr synes det er meget voldsomt, og ikke lige hvad jeg havde regnet med!! men det bare ærgerligt, dyret skal behandles
God dag til alle, håber nogle vil læse min glade smørre igennem, og evt. give en kommentar
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.845
så kom vi endelig igang! :D