{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Spring heste {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg sidder og skal lave et midtvejsprojekt omkring springheste. Men jeg sidder så meget fast, at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv..

Jeg skal skrive om :

Træning af springheste
Egenethedstest
Avl..

Men jeg er bare på bar bund, har skrevet 3 linjer og der skal være 8 sider -.-

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spring heste
  • #1   15. nov 2012 du kan skriver om hvordan man springer en hest korrekt (med muskler) hesten strække frem og det er vigtigt at rytteren følger med over springet, og strækker hænderne frem smiley

• #2   15. nov 2012 Ja, det ved jeg godt, men aner bare ikke lige helt hvordan jeg skal komme ind på det eller kæde det sammen smiley Jeg synes bare det lidt lårt, at jeg er så dum til det, når man faktisk godt ved det, når folk kommer med det smiley

• #3   15. nov 2012 du kan jo starte med at snakke om avlen af springheste, og hvornår man starter dem op(tilrider dem) hvornår de skal gennem de forskellige ting, hvad de skal kunne prestere ved dsa feks smiley hvilket skader man ofte ses hos springheste da det jo er en ret belastende sport:)

• #4   15. nov 2012 Har du lavet en introduktion?
    Hvis ikke, så begynd med en introducering af emnet, hvor du måske begynder med noget, du ved der vil fange læseren... Måske noget med ridebanespringning i Ol (generelt springning verden over) og så fokusere derefter på springheste i DK.
    På den måde kan du få flere vinkler på. Både træingsmæssigt, avlsmæssigt og hvad gør springhesten til en springhest?
    Hvem skal du aflevere opgaven til? smiley

• #5   15. nov 2012 Jeg skal forklare det der om springheste, da det også er til en eksamen så jeg skal/må ikke snakke om ol smiley

Men ellers ja, det kan jeg da smiley

Opgaven skal bare afleveres til min lære når jeg skal fremlægge om mit emne

Kommentér på:
Spring heste

Annonce