{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

Tilridning af hest {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en hoppe på 2½ år og leder derfor efter en som kan tilride min hest - men ikke nu! smiley
Jeg vil bare gerne være lidt i god tid.
Jeg søger en som giver hesten tid til at opfange nye situationer, en som altså vil gøre tingene på hestens præmisser .. når det så er sagt, så skal det også være en som kan sætte min hest på plads under tilridningen, og ikke blive bange og bakke ud, da hun kan være noget så streng og ekstrem hurtig med sine bagben - vi snakker ninja- hest her.
Hun er ellers god som dagen er lang og er meget nysgerrig - men igen, bliver hun usikker, så klapper fælden.

Kender i nogen som I tror vil kunne begi sig ud i tilridning af hende - Kan ikke selv, da jeg har 2 piskesmæld og træner som en gal for at kunne ride hende senere hen. - Det må gerne være hjemme, men kan også køre hende ud et sted, hvor hun kan stå.

Hun har været i hænder altid - (avlet hjemme), men hun forstår ikke helt ideen med at hun ikke skal være leder-hoppe i menneskers selskab.

Pris er "næsten" ligemeget.

Skriver denne lange datingprofil-agtige tekst, så folk der vil hjælpe mig, har en ide om hvilken hest der tales om smiley

Håber på nogle svar fra jer smiley

Btw - hesten står i Karlslunde, så gerne et sted fra sjælland smiley

Mvh. Marie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning af hest
Kommentér på:
Tilridning af hest

Annonce