911 visninger
|
Oprettet:
Håber virkelig jeg kan få nogle gode råd... {{forumTopicSubject}}
Efter ca. 3 års pause, har jeg næsten redet i et år igen. Jeg holdte en pause på grund af en ulykke, hvor jeg faldt af og ødelagde min ryg fuldstædig.. :(. Jeg er kommet på en spring hold, hvilket jeg er så glad for.
mit problem er at jeg er blevet lidt bange, og har ikke så meget mod når jeg er ude og springe... Er ikke sådan bange for at falde af...
nogen som har nogle gode råd til hvordan jkan eg slapper mere af?
tak på forhånd
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
sep 2012
Følger: 56 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 186
synes helt klart at jeg kan bruge til det noget, og tak for jeres forståelse!
feb 2007
Følger: 100 Følgere: 104 Heste: 10 Emner: 5 Svar: 933
Jeg har også haft et slemt styr og det hjalp mig rigtig meget at starte op på en kat. 1 pony, og vinde trykheden ved den og så komme op min store hest igen, da jeg var tryk med ponyen.
Og hjalp også mig meget at se andre ride min hest så jeg kunne se den ikke gjorde noget, og min underviser presset mig også rigtig meget dengang til at jeg skulle tage mig sammen, og komme videre, men kan kun takke dem i dag for ellers havde jeg aldrig kommet til at have hest igen
sep 2012
Følger: 56 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 186
rart at høre fra en som også har hvert ude for et styrt, min spring lærer presser mig os rigtig meget, selvom det kan være træls, ved jeg godt, at hun bare vil hjælpe, og gøre mig bedre til det, som jeg elsker aller mest! :-).
Som du selv skriver, man kan kun takke dem nu
Håber virkelig jeg kan få nogle gode råd...