{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Distance kursus (København & Omegn) {{forumTopicSubject}}

Jeg søger et sted hvor der afholdes distance kursus for begyndere eller bare generelt et kursus omkring hvordan det foregår osv.
Jeg er på begyndt træning til foråret med min araber vallak smiley
Og er meget interreseret i at starte stævner.
Derfor vil jeg gerne tage et kursus så jeg kan få alt på plads smiley

Nogle der kender nogle steder?
Og hvad koster det?

Vh Natascha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Distance kursus (København & Omegn)
  • #1   24. okt 2012 Jeg tror lige jeg kigger med.. Vil nemlig også starte distance smiley

• #2   24. okt 2012 Her er kalenderen for arrengementer resten af året smiley
    http://distanceridning.dk/calendar/

- Skriv evt. til dem smiley http://forum.distanceridning.dk/

• #3   25. okt 2012 www.distancerytter.dk Prøv at kontakte Helen for at høre hvornår hun har et begynderkursus på tapetet. Hun holder jævnligt nogle gode teorikursus i distanceridning.

• #4   25. okt 2012 Kig på rytterforeingens hjemmeside distanceridning.dk der står en masse gode ting.
    Desuden er der skrevet en hel bog kun omkring distanceridning, den hedder vist også bare Disanceridning, eller ihvertfald noget i den stil smiley Måske du kan finde den inde på Saxo's hjemmeside, det er ihvertfald dem der er forlag på den.

• #5   25. okt 2012 Dorthe - Bliver de afholdt i københavn? hvis du ved det smiley
    Har set man kan købe en bog og en hel masse på engelsk smiley
    Men tænker det er bedre at prøve det end bare at læse sig frem har læst alt på deres hjemmeside også reglement og fællesbestemmelser smiley

• #6   26. okt 2012 Natascha, de bliver som regel holdt i Køge på deres adresse. Men Helen holder også nogle gange kurser andre steder så du kan eventuelt spørge hende om der bliver et kursus i nærheden af dig.
    Jeg læste ikke noget om distance før vi startede første gang ud over reglementet for det var med meget kort frist at vi meldte til vores første stævne. Efter følgende har jeg læst alt hvad jeg kan finde især om fodring, sko og træning. Ud over det der er på bog og det er ikke særligt meget så har jeg brugt nettet meget. Bruger bl.a. Også www.bukefalos.com en del. Det er en svensk hesteside som svarer lidt til hestegalleriet. Det er et meget aktivt distanceforum, har også læst en del på træning af travheste fordi der benytter man meget pulstræning.
    Men før de første stævner behøver du slet ikke at sætte dig ind i speciel foder og træning. Det er først hvis du vil op og ride længere. Hestene kan sagtens gå op til 40 km. På alm. Træning og foder.
    Mine heste har fri lige nu men de skal gerne til igang snart. Hvis du er interesseret kan vi eventuelt mødes og ride en træningstur sammen en dag.

• #7   26. okt 2012 Kunne da være spændende smiley træner nu alligevel min lille hest op smiley da han har stået stille i 3 år inden jeg fik ham smiley
    Og arbejder på at han skal have bedre foder eftersom han mangler de nødendige olier også skal han til at have eloktrolytter fordi han sveder meget nr vi træner.
    Også skal jeg til også at have dressur undervisning en gang om ugen smiley
    Så vi er i fuld gang smiley Så skal jeg have lært ham at gå i trailer også. Så jeg har nok at lave smiley

• #8   26. okt 2012 Dorthe E

Den tur vil jeg gerne med på smiley

• #9   26. okt 2012 Det er denne bog jeg snakker om: (link fjernet)
    Den er dansk skrevet og er fyldt med alt der er at vide om distance.

• #10   30. okt 2012 Der er distancekursus søndag ved hestemessen i Frederiksborg centret i Hillerød midt i november. Tror det er den 18. Eller deromkring. Det er to meget rutinerede distanceryttere som kommer og holder foredraget.

Kommentér på:
Distance kursus (København & Omegn)

Annonce