{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Jaaa...hun bakker af sig selv... {{forumTopicSubject}}

Jeg stener for hårdt, så her kommer et lille ligegyldigt jubelindlæg fra mig.

Grundet min hoppes dårlige bener, skal jeg gå og bakke, gå og bakke hver eneste dag.

I starten var det som at bakken en elefant - Hun stod hvor hun stod, og der blev hun stående, og så kunne jeg da sådan set rende hende et hvis sted...

Idag er vi så nået så langt, at hun bakker så snart jeg går fremad, uden at det er nødvendigt at skubbe eller stramme tovet.
Jeg bruger "Back up" som kommando, og håber på at der ikke går lang tid, før hun bakker udelukkende for kommandoen.
Vi træner dog ikke voldsomt, og tager en dag af gangen.

Yip yip, og idag gik det bare suverænt. Hun var simpelthen så sød, og i så godt humør. Dejligt dejligt dejligt!

Og ja, nu kan man se hun er begyndt at tabe sig, så nu er hun gået fra fed til tyk. smiley Bliver godt at se hende ved hende idealvægt.
Se bare her - Næsten ingen appelsinhud *HOST* - Og så er hun rentgående.

Så alt i alt går det rigtig godt, og jeg er bare super glad! Nu mangler vi bare at få bugt med den dumme muk, og så kører vi ellers bare derudaf.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jaaa...hun bakker af sig selv...
  • #1   21. okt 2012 smiley

• #2   21. okt 2012 Takker. Ja, det er nemlig super fedt. Hold nu *BIIP* jeg har kæmpet med hende i lang tid. Hun er virkelig en trunte, når det lige stikker hende, og hvis det ikke passer madammen, er hun ikke til at rokke - Lidt som at gå med hovedet mod en mur. Godt hun var ekstra godt polstret i starten, så jeg ikke fik næseblod.

• #3   21. okt 2012 Hvor dejligt at høre Lykke men jeg syntes nu ikke hun er så tyk smiley

• #4   21. okt 2012 Tak Vi To smiley
    Nej, det er svært at se på de nye billeder, men hun er stadig for tyk.
    Har et gammelt billede der viser hvilken størrelse hun gerne skulle ned på igen. Desværre er hun super svær at fodre på. Hun har det som jeg - Hun skal blot se en godbid, så tager hun 10 kg på, og det hjælper ikke at hun er altædende. Det er uanset om det er gulerødder, kager, fingre, plastiklåg eller tjære. Jeg tror hendes livsfilosofi er: 'Alt der kan være i munden, <i>skal</i> være i munden'.

profilbillede
  • #5   21. okt 2012 Åh Lykke - sådan en hest har jeg også.. tænk hvis lige netop dette måltid var det sidste - så må jeg jo hellere tage godt for mig af goderne... puha....

• #6   21. okt 2012 Hvor er hun smuk smiley smiley og dejligt hun endelig er begyndt at forstå, hvad det er du forlanger af hende smiley

• #7   21. okt 2012 <b>$ $$ Cowgirls have more fun $$ $</b>
    Lige præcis. Jeg troede det var træls med heste der var kræsne (havde omvendte problem med min gamle hoppe), men puh ha, synes faktisk at det her er værre. Specielt når man ikke kan træne hesten hårdt - I det mindste ville der være noget at bygge på.

<b>Freja K</b>
    Ja, det er nemlig bare rigtig dejligt. For at lægge billeder ind, skal man have VIP.

<b>kamilla t</b>
    Ja, det manglede, men det er så fed en følelse, når man kan mærke fremskidt! smiley

• #8   21. okt 2012 Uha, min 3-års var også svær at bakke!

Havde en western rytter til at hjælpe. Hun stod til sidst og lænede sig skråt ind mod heste, og hesten lænede sig skråt tilbage! SÅ kold i rumpen!

Så fandt jeg ud af, at bruge en pisk. Et kort tap, så flytter hun sig!

Efter 20 gange i sadlen kunne hun også bakke uden jeg tog i tøjlen, sagde bare BAK-BAK.

Hun skal have det ret konsekvent, men så sidder det der også!

Bruger man for lette tryk på hende her, er hun SÅ ligeglad. Hun bestemmer også over sin mor, som ellers plejer at være førerhoppe.

Kommentér på:
Jaaa...hun bakker af sig selv...

Annonce