{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Undervisere {{forumTopicSubject}}

Hej søde HG(:
Jeg bor i støvring i Nordjylland og jeg mangler en underviser vi overvejer Søren Vallentin og Nicolai Kowalski og vibsen hvem er bedst til en pige som mig på 13 og som rider LA niveu??(: pt rider jeg ved Klaus Holm(:
HJÆLP!!
Skriv gerne hvad i synes om Vallentin og Kowalski(:
Og jeg vil gerne køre efter det (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervisere
  • #1   18. okt 2012 Hvad skal du undervises i?
    Søren Vallentin er springrytter og Vibsen har sit i dressuren? Det er jo 2 forskellige ting.
    Og hvorfor vil du have ny underviser?

• #2   18. okt 2012 Jeg er glad for min underviser, Stine Joy Langkilde.
    Om det er en som hende du leder efter, ved jeg selvfølgelig ikke smiley
    Hun underviser i akademisk dressur blandt andet.

• #3   18. okt 2012 Søren vallentin er da så absolute ikke springrytter smiley
    Søren er rigtig rigtig dygtig, det samme er Vibsen. Jeg red alle mine ponyår hos Vibsen og det kan varmt anbefales. Vibsen er rigtig dygtig til ponyer og deres ryttere. Hun har jo igennem en årrække fungeret som landstræner for ponyrytterene og har rigtig meget erfaring inden for dette område.
    Den rigtige underviser er vigtig. Jeg vil da anbefale dig, at undersøge muligheden for en enetime ved dem begge. For derefter at beslutte dig for hvem du har bedst kemi med smiley
    Held og lykke.
    De er begge bestemt to meget kompetente og behagelige undervisere.

• #4   19. okt 2012 Tak for hjælpen alle sammen:D tror jeg skal til at have en gang om måneden ved Vibsen og så Kowalski to gange om måneden eller vallentin så er alle prøvet.
    Pernille: Dressur og jeg var glad for klaus men han flytter:D
    Rikke: Tak min veninde rider også ved Vibsen så det skal prøves:D
    Line: Jeg kender Nicolai lidt han har en datter der har redet landsstævner såhan skl prøves smiley

Kommentér på:
Undervisere

Annonce