{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

opstilling ? {{forumTopicSubject}}

jeg har i lang tid haft problemer med ben og sæde... jeg kan ikke rigtig komme ordentligt ned omkring min pony med mine ben, og så føler jeg at jeg falder meget tilbage i sadlen. altså at jeg ikke sidder i sadlens dybeste punkt. er det fordi der er bagvægt på ?? det ville være dejligt med noget hjælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstilling ?
  • #1   29. sep 2012 Det an være at sadlen ikke ligger helt rigtigt, men det kan osse "bare" være et spørgsmål om at du skal øve dig i at sidde rigtigt -det er jo svært at gætte uden at have set dig ride smiley

• #3   30. sep 2012 altså med det med mine ben mener jeg bare at jeg ikke rigtig kan få følelsen af lange ben der ligger ordentligt ind til hesten. kunne sådan et pad med løft bagtil hjælpe ?

• #5   4. okt 2012 øøhm... altså den tanke har ikke rigtig strejfet mig... hun er 148,5 m sko og 1,48 uden og jeg er selv 164 høj så jeg tror da ikke jeg er for stor, men er det mig der er forkert på den ??? smiley

• #6   9. okt 2012 Ofte kommer den dårlige holdning fra hesten smiley Hvis ens hest ikke er i ballance gider det udtryk i rytteren smiley jeg har selv sprunget en del, men har også en dressurhest jeg er ved at uddanne. jeg sad selvfølgelig foroverbøjet som 97% af alle andre der springer smiley det tog jeg selvfølgelig med over på dressur hesten, men efter den rigtige træning og hjælp fra min træner så er jeg kommet godt op at sidde, helt uden at skulle tænke over det smiley

Kommentér på:
opstilling ?

Annonce