769 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Træne balance?"
Træne balance
Hej folk :-) Jeg kan desværre ikke rense hove på min hest ( har snart ikke gjort det i en måned, kun 3 gange ... -.-) fordi han simpelhen falder hele tiden. Han har INGEN balance. Så kender i ø...
Hej folk :-) Jeg kan desværre ikke rense hove på min hest ( har snart ikke gjort det i en måned, kun 3 gange ... -.-) fordi han simpelhen falder hele tiden. Han har INGEN balance. Så kender i ø...
Skrevet af: Its the Munk in Spain - 9. jan 2011
Træne bedre balance?
Hej jeg har købt en ung vallak, som netop er fyldt fire år. Hans balance er ikke så god endnu - især ikke i galoppen, hvor han ofte stopper i hjørnerne eller fiser rundt i hurtigt tempo og vend...
Hej jeg har købt en ung vallak, som netop er fyldt fire år. Hans balance er ikke så god endnu - især ikke i galoppen, hvor han ofte stopper i hjørnerne eller fiser rundt i hurtigt tempo og vend...
Skrevet af: *BlueStar * - 11. jun 2009
Spar penge på din forsikring
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 107 Svar: 927
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 33
sep 2011
Følger: 66 Følgere: 68 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 170
line: Jeg søger helst fra jorden af, da jeg ikke rider hende jeg skal træne balance med.. Hun skal stå lidt endnu inden hun skal igang igen:)
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
volter i alle gangarter, ture, op og ned af bakker..
- kan selvfølgelig være lidt svært hvis du ikke må ride den
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.739
det vi øvede var at træne i alt slags terræn, op og ned af bakker, når hun mestre det, fik hun en ny udforing fx. at bakke op af en bakke, eller gå sidelæns ned af en lille bakke, vi øved også meget med bomme.
sep 2011
Følger: 66 Følgere: 68 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 170
Josie: Det vil jeg prøve på, mange tak!:)
Træne balance?