{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Praktikant {{forumTopicSubject}}

Hej alle gruppemedlemmer,

jeg ville dele min glæde og mit fund med jer smiley
For halvandet år siden gik jeg i 2.g og tænkte på, hvad jeg skulle efter gymnasiet. Jeg vidste, at jeg ikke ville søge ind på en videregående uddannelse med det samme, da jeg skal læse nogle fag op.
Jeg var rundt omkring på nettet, og mulighederne var mange: Au pair i udlandet, rejser til eventyrlige lande osv.
Men da jeg er passioneret rytter, var det ikke svært at vælge, at det skulle være noget med heste.

På det tidspunkt havde jeg kun snuset en anelse til akademisk ridekunst, men jeg kendte selvfølgelig Branderup, og på hans hjemmeside fandt jeg ud af, at man kan blive praktikant og modtage undervisning. Dog skulle man helst have en anbefaling fra en af de autoriserede undervisere.

Derfra fandt jeg frem til Enggaarden, som er en rideskole for akademisk ridekunst. De tilbød også praktik, som jeg lynhurtigt søgte. Man har sin egen hest med og skal ikke betale for andet end mad til sig selv.

Det har resulteret i, at Heila og jeg fra september skal i praktik på Enggaarden i 3 måneder, hvilket jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til smiley

Jeg har nu overvejet at tage i praktik hos Bent Branderup om et års tid, og derefter starte på studiet til januar 2014. Det er også 3 måneder, men der er "kun" undervisning 3 gange om ugen, hvor der på Enggaarden gives undervisning fra mandag-fredag smiley

Håber, at der er nogle, der måske har fået nogle gode ideer. Jeg håber, at det bliver en god oplevelse for mig og Heila smiley

Hilsen
Signe og Heila

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Praktikant
Kommentér på:
Praktikant

Annonce