{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Mangler altid energy...? {{forumTopicSubject}}

Hej alle! smiley

Jeg har her for en uge siden overtaget min kusines pony, Misse :)<3
Hun er lidt småfed, eftersom hun har gået på sommerfold i tre uger med rygskade smiley
Men sagen er den at hun altid har været lidt, hmm doven, og det har jeg tænkt mig at rette op på! smiley
Hun er ret langsom og sådan, når hun er på en bane, dressur og spring smiley Men hun elsker at springe, og springer rigtig højt når hun får et ekstra "kick" , men det sker ikke så tit smiley På tur i terrænget kan hun overhale alle andre heste og pony der er med, men hvordan får jeg så den energy med ind på dressur og spring banerne?! smiley Selvfølgelig vil jeg ikke have hun skal tonse rundt, men bare ride bedre frem smiley

Lige pt. har vi prøvet at give hende noget specielt foder, som vist skulle give mere energi, men det har ikke virket . Vi har prøvet med sporer, men eftersom at hun er elevpony, er hun altså schenkel døv smiley ØV! Pisk virker en smule, men i 5sekunder ad gangen og det ville jo nærmest være totur hvis jeg pisker hende...

Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre? smiley
Foder, ny rutine, hvad som helst (Det er desværre udelukket at tage hende ud af undervisningen, men hun skal kun gå med mere erfarne ryttere efter ferien)

Kærligst Laus :)<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler altid energy...?
Kommentér på:
Mangler altid energy...?

Annonce