294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

dagens rodeo'tur =) dagens rodeo'tur =)

ja i dag fik jeg en omgang Rodeo - på en Tysk Sportspony jeg lige skulle trave et par volter =P

Rytteren er styrtet til et dressurstævne og hoppet på krykker et par dage. I dag kunne hun så komme op igen, men kun i skridt.

Først red hun lidt selv.. Så kom Katrine op og ride lidt rundt kunne jeg se smiley

Da Katrine var færdig kom ejerens lillebror op, men han ville hurtigt ned igen..

Så blev der lidt efter kaldt på mig, og jeg tænkte ; All right Anette - du ved godt hvor energisk den ponz er og hvilke filurlige hop den kan lave, men hvaad, lidt trav ka du godt gøre da!

Så ja jaa - jeg tog hjelmen på og hoppe op på Trisse =) det gik fiint, den var rigtig svær at ride men vi travede da bare rundt så =P

Så blev jeg bedt om at lave lidt fri trav så den fik brugt lidt energi - og HU HEJ den ka gå siger jeg jer ;O

Det gik ogs fint, og lidt efter sagde det pludselig Spar2. =P

Trisse vil gerne have hun kan føle støtte på biddet hele tiden.

Pludselig sprang hun lidt til siden (i trav) og af ren refleks gav jeg efter i tøjlen (det har jeg det med at gøre hvis hesten pludselig bliver skræmt - vi vil jo også gerne væk fra en edderkop i første omgang?).

Og i det jeg giver efter slipper støtten på biddet jo for Trisse, og Trisse fór bare i luften, huhej hun kunne bukke og hoppe.

Jeg mistede bøjlerne, blev kastet op på halsen af hende.

Jeg fik så hoppet mig tilbage i sadlen, og lige da jeg ladte fik jeg benene om og klemt til så jeg bare sad der - og fik hendes bremset =P

Huhej huhej siger jeg bare for en tur - trode straks jeg skulle kyles af der, og gjorde mig ogs klar men ombestemte mig så og tænkte NEJ jeg blir SIDDENDE!!!

hehe - hygge nygge dag eller hva? =P

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dagens rodeo'tur =)
  • #1   15. okt 2006 hejsa..

Puha sikke en dag smiley mrn var dte ik sjovt på en måde? smiley

• #2   15. okt 2006 Lene *marsvinet* TEAM FAMILIEN HG *
    ja og der var samling til Boller og Varm Kakao i stalden i dag - så tilskuere var der nok af =P

Patricia A
    Hmm, sjovt og sjovt ;b

• #3   15. okt 2006 haha kan du ikke fortælle mig næste gang du skal have show, så jeg kan svømme ned og kigge?

• #4   15. okt 2006 Tiril De tossede 2! R

hvis jeg kunne forudsige det skulle jeg nok - men sjovt nok sker det altid så pludseligt ;D

• #5   15. okt 2006 Cæcilie K

ja smiley men rytteren havde haft den i 3 uger og røget af 3 gange - sååh ;D hehe, ej den er lidt en vildbasse - men under den rigtige rytter er den vist ret så dygtig smiley

• #6   15. okt 2006 Det har jeg også prøvet smiley

Det var på Lille Sky og vi red stævne, inde på banen.
    Det var godt nok kun et lille stævne i min egen klub.

Det var dressur LC2 og hun bukkede hele banen igennem, højere end hun nogensinde har gjort før.
    Jeg fløj også op på hendes hals to gange, men kom tilbage i sadlen igen.
    Hun startede allerede inden jeg startede.

Jeg fik en fjerde plads alligevel, jeg var selv meget overrasket over det. Men jeg fik afvide det var fordi jeg sad rigtig flot.

Men jeg blev mega bange for hende. Stævnet efter bukkede hun en gang på opvarmningsbanen også ville jeg ikke starte den dag.

Men nu synes jeg det er rigtig sjovt når hun bukker. Hvis hun bukker med nogle af de små, eller dem der ikke så godt kan styrer hende så får jeg nogengange lov at tage bukketurerne.

• #7   15. okt 2006 I dag skulle jeg lige tage en skridt tur på min nye pony ( uden saddel ) men min pony er MEGET frisk. Ligeså straks jeg kom og begyndte han bare at gjorde rundt i en cirkel, jeg holdt mig da fast i manen smiley det var faktisk lidt sjovt, men sygt! men jeg blev på ham. Pyha, det var svært at blive siddende. ( NÆSTE GANG BRUGER JEG SADDEL smiley )!

Kommentér på:
dagens rodeo'tur =)

Annonce