dagens rodeo'tur =) dagens rodeo'tur =)
ja i dag fik jeg en omgang Rodeo - på en Tysk Sportspony jeg lige skulle trave et par volter =P
Rytteren er styrtet til et dressurstævne og hoppet på krykker et par dage. I dag kunne hun så komme op igen, men kun i skridt.
Først red hun lidt selv.. Så kom Katrine op og ride lidt rundt kunne jeg se
Da Katrine var færdig kom ejerens lillebror op, men han ville hurtigt ned igen..
Så blev der lidt efter kaldt på mig, og jeg tænkte ; All right Anette - du ved godt hvor energisk den ponz er og hvilke filurlige hop den kan lave, men hvaad, lidt trav ka du godt gøre da!
Så ja jaa - jeg tog hjelmen på og hoppe op på Trisse =) det gik fiint, den var rigtig svær at ride men vi travede da bare rundt så =P
Så blev jeg bedt om at lave lidt fri trav så den fik brugt lidt energi - og HU HEJ den ka gå siger jeg jer ;O
Det gik ogs fint, og lidt efter sagde det pludselig Spar2. =P
Trisse vil gerne have hun kan føle støtte på biddet hele tiden.
Pludselig sprang hun lidt til siden (i trav) og af ren refleks gav jeg efter i tøjlen (det har jeg det med at gøre hvis hesten pludselig bliver skræmt - vi vil jo også gerne væk fra en edderkop i første omgang?).
Og i det jeg giver efter slipper støtten på biddet jo for Trisse, og Trisse fór bare i luften, huhej hun kunne bukke og hoppe.
Jeg mistede bøjlerne, blev kastet op på halsen af hende.
Jeg fik så hoppet mig tilbage i sadlen, og lige da jeg ladte fik jeg benene om og klemt til så jeg bare sad der - og fik hendes bremset =P
Huhej huhej siger jeg bare for en tur - trode straks jeg skulle kyles af der, og gjorde mig ogs klar men ombestemte mig så og tænkte NEJ jeg blir SIDDENDE!!!
hehe - hygge nygge dag eller hva? =P
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 116 Svar: 643
Puha sikke en dag
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.891
ja og der var samling til Boller og Varm Kakao i stalden i dag - så tilskuere var der nok af =P
Patricia A
Hmm, sjovt og sjovt ;b
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.698
okt 2006
hvis jeg kunne forudsige det skulle jeg nok - men sjovt nok sker det altid så pludseligt ;D
okt 2006
ja
jul 2005
Følger: 138 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 75 Svar: 602
Det var på Lille Sky og vi red stævne, inde på banen.
Det var godt nok kun et lille stævne i min egen klub.
Det var dressur LC2 og hun bukkede hele banen igennem, højere end hun nogensinde har gjort før.
Jeg fløj også op på hendes hals to gange, men kom tilbage i sadlen igen.
Hun startede allerede inden jeg startede.
Jeg fik en fjerde plads alligevel, jeg var selv meget overrasket over det. Men jeg fik afvide det var fordi jeg sad rigtig flot.
Men jeg blev mega bange for hende. Stævnet efter bukkede hun en gang på opvarmningsbanen også ville jeg ikke starte den dag.
Men nu synes jeg det er rigtig sjovt når hun bukker. Hvis hun bukker med nogle af de små, eller dem der ikke så godt kan styrer hende så får jeg nogengange lov at tage bukketurerne.
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 442
dagens rodeo'tur =)