{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konditionstræning - hurtig ?
  • #1   16. jul 2012 Masser af forskelligt terræn, gerne med bakker smiley

• #2   16. jul 2012 Lad for guds skyld være med at bare tænke HURTIGT, det ender bare ud i skader - ligesom ved mennesker smiley . Lad det tage den tid det tager med en lavere risiko for skader samt bedre resultat smiley

• #3   16. jul 2012 intervaltræning er ikke beregnet til heste i dårlig kondition, men derimod til at give "der lille ekstra" til en hest der allerede er i ok kondition.

Med det sagt -det nytter ikke noget lynhurtigt at få bygget kondition op, for sener og led er meget længere tid om at følge med. Så skynd dig langsomt, så hele kroppen kan følge med, så undgår du osse skader.

Med en hest i dårlig form, ville jeg starte ud med regelmæssige ture i ikke alt for højt tempo og gerne i varieret terræn og så self den almindelige træning på bane.

• #4   16. jul 2012 Jeg har nu redet min hest i næste 8 måneder og hendes kondination er ved at være fin nu,men ja som de andre siger en masser intervalt træning, vis du har mulighed for at ride i skoven eller en god lang tur så er det en god måde at gøre det på..

• #5   16. jul 2012 intervaltræning bør altså ikke tages i brug på en hest hvis sener og led ikke allerede er styrket gennem helt almindelig grundtræning (skridtture i varieret terræn), almindelig baneridning osv)
    -intervaltræning er hård træning, og heller ikke noget man bør lave MASSER af

• #6   17. jul 2012 Longe arbejde, tur ridning, ridning i "bakker", bom arbejde smiley

Kommentér på:
Konditionstræning - hurtig ?

Annonce