{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Centreret ridning {{forumTopicSubject}}

Hej alle på hg smiley

Jeg har lige været på ridelejer i denne uge hvor jeg har lært en hel del om træning og ridning, der fik jeg et lille kursus i Centreret ridning det ville sige at man sider helt rigtigt på på hesten så hesten forstår dine hjælper det har hjulpet mig da min hest nu lystre meget beder på mine ben en hvad han gjorde før. Det der gjord det at jeg sad rigtigt var at jeg fik 2 små boldet at side på i sadelen, der kunne jeg mærke at hesten bevælgeser gik fra side til side og ikke fram og tilbage som mange ride skole lære siger at man skal gøre drop det i har lært af dem og prøv at købe 2 små boldte og put dem under jers numse, tro mig det gøre en hel del min nordbagge havde svært ved at gå i holdning men nu er hun lige ved takket være de 2 små bolde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Centreret ridning
  • #1   6. jul 2012 Hvordan sætter man dem fast og kan du præsicere det lidt mere det lyder spændene;)

• #2   6. jul 2012 Nogen siger, at når man skridter på en hest, føles det som at cykle baglæns. smiley Og det er faktisk rigtigt nok. Ja, hesten bevæger sig i alle mulige retninger, hvor meget den bevæger sig op/ned i ryggen afhænger af rygsvinget. Hvis ryggen kommer op, er der mindre bevægelse der, altså færre stød, og man føler, man bliver taget med - rider på en bølge. smiley

• #3   6. jul 2012 Du sidder oven på dem det er din vægt der holder dem fast. Og du skal holde dine tær ned og holde dine hæle ind Altsår så du kommer på linje med dine skulder og hofte smiley Og du kommer virkeligt til at have ondt i dine sæde ben, og du skal helt op at sidde på dit hul og være afslappet i rygge smiley Ja det er spændene smiley

Kommentér på:
Centreret ridning

Annonce